#1
Bavaria!
maar Dommelsch is ook goed te doen![:grin:]()
maar Dommelsch is ook goed te doen

,heineken is maar kattepis 
bah, cristal en heineken :PLSDmathXtc zei:1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
helios zei:Bavaria!
maar Jupiler is ook goed te doen
buzzrider zei:(slechtste bier: heineken)
Ja met alle Belgische en Nederlandse bieren mss, dan kan je halfuurtje scrollen tegen dat je alle mogelijkheden gelezen hebt..SchilDpadDo zei:Hertog Jan, ongetwijfeld.
( miss. een polletje bij doen ? kunnen we een uitslag zien)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."