Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm liefdesleven is in mijn geval gewoon nog altijd ingewikkeld *grin* Ik kan er zelf al geen echte hoogte meer van krijgen hoe alles nu zit en/of loopt."
"Vlinders! Veeeel vlinders! Een relatie die al in verschillende mate 9 maanden duurt, nu lijkt het toch echt wel op een algehele polygame relatie met twee verschrikkelijk leuke meisjes. En het leuke aan dit alles? Na 9 maanden word het alleen maar beter! *begrijpt het niet, maar vind het awesome*"
"Hmm, niet perse een blunder denk ik, wel een beetje een lullig moment. Op een feestje dusdanig losgaan dat je echt gewoon uren met elkaar ligt te zoenen en klooien, en ronduit geil te doen. (Tot frustratie van anderen op dat feestje) vervolgens achter haar aan springen naar de badkamer, op de grond gedrukt worden, en een geweldige blowjob krijgen. Klaarkomen, ook vrij duidelijk. Maar niet fysiek klaarkomen. Dus er kwam niks uit.... Dan voel je je (of ik iig) best wel even lullig. (Ondanks het wel even uitgelegd te hebben enzo ) Weird momentje vooral. (Wss iets door de drugs geweest ofzo...)"
"Zelf tot nu toe geen ervaring met swingen eigenlijk, ook niet de directe behoefte om het te proberen. (Als het uberhaupt al zou kunnen that is) Maar sta er zelf wel voor open, en zal in de toekomst misschien ook nog wel ooit gebeuren. Ben zelf dan wel van de open/polygame relaties. Dit is iets wat voor mij de afgelopen 10 maanden al werkt eigenlijk, en zou persoonlijk, op dit punt in mijn leven niet zonder willen of kunnen. Mede ook doordat de situatie er al is, en ik er dus al middenin zit. Maar ook hier weer, ik sluit niet uit dat het ooit veranderd. (Al zie ik het voorlopig niet gebeuren)"
"Ogen! In ieder geval als eerste de ogen, billen kunnen ook erg leuk zijn. Maar een vrolijke glinstering in de ogen, een beetje een speelse fonkeling, dat blijft voor mij leuker om te zien dan welk ander lichaamsdeel. Het is een stuk van de uitstraling, wat mij aantrekt."
"Ligt bij mij aan de partner en setting vooral. Van rustig naar toch wel ruwer. (Alleen dus echt niet een centrifuge) En ruwer mag dan voor mijn part ook aardig op elkaars lippen bijten zijn"
"Pak Suiker zei: Ik heb zelf 1 keer iemand geholpen met vreemdgaan en vond dat op dat moment juist wel een goede beslissing. Als je een partner (man) hebt die naast jou (vrouw) nog 2 meiden heeft, maar van jou eist dat je monogaam bent omdat ie jaloers is, dan vraag je erom dat ze vreemd gaat. Klik om te vergroten... Goed.. ik herken mijzelf in deze post klopt dat? If so, dan lul je hier aardig uit je nek, en kende je de situatie dus geenszins. Aangezien de vork wel even knap anders in de steel zat. Mocht je alsnog willen weten hoe het _wel_ zat, PM maar. Monogamie was in ieder geval nooit ge-eist, far from. Er waren bepaalde afspraken, maar dat was van de vorm van relatie, een afspraak waar wij ons beiden aan te houden hadden, ik dus ook. (Wat ik dan ook al maanden deed..)"
"Hm iets ooit vergeten in mn eerdere post, qua herkenning, had het een heel aardig bewezen dienst geweest. En dus iets positiefs. Qua ikzelf, zou 't (voor zover ik weet) niet kunnen, vreemdgaan, of ervoor zorgen dat iemand vreemdgaat. Toegegeven dat dat enorm aan de definitie van vreemdgaan ligt, ik heb zelf een vrij grote vrijheid qua doen en laten, al word het wel altijd besproken, en zou ik zelf nooit iets met iemand aanknopen waarvan ik weet dat dat mn partners niet zou bevallen. Maar, echt bewust, vreemd (laten) gaan, nee, not done."
"Mja bi, of eerder pansexueel, maar die optie staat er niet bij *grin*"
"Pak Suiker zei: vode zei: High on sama! Klik om te vergroten... Nee, sama is een downer die mij niet zo goed meer bevalt. Hypocriete verraders zijn niet zo goed voor je karma. Klik om te vergroten... Beetje overkill om een heel forum over 1 kam te scheren niet? Ontopic: Even niks, ja, het leven, zo eerst maar eens slaap...."