Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
hangt van het seizoen af, in de winter een zwaar biertje, zoals een palm royale/grimberger/ennoemmaarop, en in de zomer graag een grolsch 2.5 lemon of een corona
:grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSDmathXtc zei:
1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
Klik om te vergroten...
bah, cristal en heineken :P
met alle respect dat jij het drinkt maar ik vind het net piswater ofzo
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
helios zei:
Bavaria!

maar Jupiler is ook goed te doen
Klik om te vergroten...
buzzrider zei:
(slechtste bier: heineken)
Klik om te vergroten...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niks mis met koude Hein.

Dus.
w
webjunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn top 3:

- Hertog Jan
- Alfa
- Brand

:beer:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. hertog jan
2. heiniken
4. euro shopper:P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maakt niet uit....Als je het zelf maar niet uit de koelkast hoeft te halen... :grin:


GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hertog Jan
Jupiler
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
wij belgen hebben het beste bier :beer:
Klik om te vergroten...
Ja, dat kan je wel zeggen, maar wij hebben het ook gewoon hoor :grin:

De 2 lekkerste biertjes vind ik toch echt jupiler en heineken.
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hertog Jan & Heineken
:)
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bitburger -- is wel duits en toch lekker :beer:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#13
jupiler en stella
delirium tremens is ook wel heerlijk lekker :grin:
maar ik betrap mezelf de laatste tijd meer en meer op jupiler tauro en desperados :hearteyes:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#14
buzzrider zei:
bah, cristal en heineken :P
met alle respect dat jij het drinkt maar ik vind het net piswater ofzo
Klik om te vergroten...
+1 :grin:

Ik houd et meestal bij een jupiler :mrgreen:
en om eerlijk te zijn drink ik liever een carapils dan een heineken...
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heineken.
J
JunaLid
01-01-2024, 00:00
#16
guinness, leffe, kasteelbier, hoegaarden, lindemans, palm
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Westmalle Trippel, en Chimay (alle soorten, maar vooral de Frater)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hertog Jan natuurlijk, de normale en de speciaal bieren

T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hertog Jan is ook zeer goed bier ja :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoor het al, weinig mensen met een goeie biersmaak.
Pilsner:
Hertog Jan
Christoffel
Jupiler
Brand
Sjoës

Dubbel/bruin:
Westmalle
Maredsous
Mc Chouffe
Urthel
Leffe
La Trappe
Grimmbergen
Corsendonk
Chimay
Brugse zot
Affligem
EI Natte

Trippel/Blond:
Hertog Jan
Urthel
Leffe
La Trappe
Gouden Carolus
Ei Zatte
Augustijn
Brugge
Bronckhorster Angus
Karmeliet
Deugniet
Kasteel

Quadrupel:
Urthel
La Trappe

Stout:
Guinness
Murphys
Kilarnys
Kilkennys

Ale:
Golden Badger
Adnams
Don't

Speciaal bieren:
Duchesse de Bourgogne
Delerium
Duvel
Pauwel kwak
Judas

En nog wel een paar bieren die ik zo niet uit mijn hoofd weet. Bovenstaande allemaal gedronken, en allemaal lekker. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."