#1
hangt van het seizoen af, in de winter een zwaar biertje, zoals een palm royale/grimberger/ennoemmaarop, en in de zomer graag een grolsch 2.5 lemon of een corona
![:grin:]()
bah, cristal en heineken :PLSDmathXtc zei:1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
helios zei:Bavaria!
maar Jupiler is ook goed te doen
buzzrider zei:(slechtste bier: heineken)

Ja, dat kan je wel zeggen, maar wij hebben het ook gewoon hoorcronos zei:wij belgen hebben het beste bier![]()

+1buzzrider zei:bah, cristal en heineken :P
met alle respect dat jij het drinkt maar ik vind het net piswater ofzo


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."