Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^waarom niet? Coca schijnt fijn te zijn op die manieren. Ik denk niet dat je in Nederland met een cocaplantje hoeveelheden cocablad kunt produceren waarmee je op een rendabele manier cocaine kunt maken. Volgens mij moet je het daarvoor dus echt niet doen, als je zo'n plantje neemt doe dat dan omdat je het een leuke plant vindt, meer heb je er niet echt aan vrees ik."
"Dissonant zei: Intoxicated zei: Kaalkopjes zijn toch 1 van de sterkere soorten paddo's dacht ik. Klik om te vergroten... Fout Wat natuurlijk niet betekent dat je er dan ineens 100g van moet eten. Klik om te vergroten... Verdiep jezelf er even in! Het puntig kaalkopje (psilocybine semilanceata) is wel degelijk een van de sterkste soorten die er zijn. Hij is denk ik wel anderhalf tot 2x zo sterk als mexicaanse uit de smart shop. Maar let wel goed op hoe ze eruit zien. Lang niet elk klein bruin paddestoeltje is een kaalkopje! Maar als je ze eenmaal kent, zijn ze heel makkelijk te onderscheiden. Er zijn in Nederland verder geen giftige soorten die er op lijken. Het is ook geen risico nemen. Als je je erin verdiept zijn ze supermakkelijk te herkennen. Als je je er niet in verdiept heb je geen idee, en dan is het inderdaad dom! Dus het is een kwestie van doe je het slim of niet, en geen kwestie van risico nemen"
"Volgens de Magic Mushroom Dosage Calculator van de Shroomery (http://www.shroomery.org/6257/Magic-Mus ... Calculator) heb je van cubensis (mexicaanse dus) 2.38 gram gedoogd nodig voor een level 3 trip, en van puntig kaalkopje 1.79 gram."
"Volgens mij groeien ze juist heel goed op mest/dierenpoep, dat is volgens mij juist hun voedingsbodem. Of bedoel je kunstmest?"
"Je hebt iets meer oogst als je eerst de grote oogst en de kleine nog even laat staan. Zo doe ik het zelf altijd, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of het risico van besmetting dan groter is. Hoe plukken: voorzichtig pakken en een beetje draaien/bewegen, dan schieten ze vanzelf los. Daarna dus een nachtje onder water zetten, zorg dan wel dat je alles geoogst hebt (ook de kleine stoeltjes die gestopt zijn met groeien), en wachten op de volgende flush . Drogen kan het best op een beetje warme (niet hete) plek. Gewoon ergens neerleggen op keukenpapier werkt ook maar dan worden ze waarschijnlijk niet perfect droog. Perfect droog zijn ze als je ze kunt breken."
"Als het dikke witte schimmel is dan is het goed, dat is gewoon truffelmycelium. Meer draderig, of een andere kleur dan wit is niet goed."
"Ik heb altijd gedacht dat ruwe opium best te roken is. Je kunt ook thee trekken van ruwe opium, of van hele papaverbollen. Een stuk of 10 bollen (ligt aan de grootte) is ongeveer genoeg voor 1 'keer'."
"Het beste lijkt me om in contact te komen met iemand die ze zelf heeft groeien. Vanuit een handje spawn is het heel makkelijk verder kweken. Er zijn best wel liefhebbers die het met plezier gratis weggeven, misschien wat rondkijken op forums over kweken."
"Pas vooral op dat het niet ineens te warm wordt met die lamp, ik kan me voorstellen dat het nogal heet kan worden in die zak op deze manier. Verder is 19 graden op zich een prima temperatuur om bij te kweken. Bij mij is het ook prima gelukt bij 17 graden. Bovendien wordt het in die zak vanzelf al een paar graden warmer dan de omgeving. Ik krijg bij die lamp niet zo'n heel goed gevoel geloof ik, maar het kan prima dat het gewoon goedgaat hoor!"
"Meestal zijn ze binnen een weekje wel volgroeid"