#1
Manonnie zei:Bier is vies :P
Manonnie zei:Bier is vies :P

ragnarok zei:Hertog Jan bockbier![]()
Gisteren had ik Dubbelbock van Brand en die is me ook zeer goed bevallen.![]()

NocturnalJohnny zei:Guinness
Lech
Maes
Amstel
Heineken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."