Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
240 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
space scientist zei:
als speciaalbiertje is "het Kanon" zeer goed te drinken, wel aan de sterke kant.

En als normaal bier staat Hertog Jan met stip bovenaan natuurlijk
Klik om te vergroten...

Meen je dat nou? :kots:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hertog Jan.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Carlsberg & Tuborg fo' president!
f
foeferbossLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jupiler Tauro!
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#5
la Chouffe! :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
'k Ben nu helemaal in de ban van:



Kan alleen niet kiezen welke lekkerder is, maar de dubbel is overdag beter dan de trippel :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Klik om te vergroten...

prima prijs/kwaliteitverhouding idd

tip: koop er 2, op de een of andere manier scannen ze eerste sixpack goed maar de 2e wordt heel vaak gescand als enkel blikje :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gisteren een top drie weten te maken.

1. Brand
2. Grolsch
3. Hertog Jan

Maar ik weet twee en drie niet zeker, de nummer twee waardeer ik door de enorme frisheid en nummer drie door de fijne iets vollere smaak.. Nummer 1 vind ik gewoon al mijn hele leven erg lekker. Pin me niet vast op de volgorde, maar mijn favorieten pils-type bier zijn die drie.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
verneukeratief zei:
tip: koop er 2, op de een of andere manier scannen ze eerste sixpack goed maar de 2e wordt heel vaak gescand als enkel blikje :)
Klik om te vergroten...

Ligt niet aan pilsener ... heb ik ook eens gehad met amstel. Ooit met 8 pack van amstel voor een paar cent de winkel verlaten. Dan scannen ze het blik per ongeluk ipv code op sixbag. En als je een niet zo'n slimme kassajuf hebt let ze niet goed op en betaal je maar 1 blik.
Voor de prijs is pilsener inderdaad best goed te drinken.

Alfa en Brand zijn ook zeer goeie biertjes die ik graag drink.
Limburgs he :wink: Bavaria gaat er ook graag in overigens
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
1. Erdinger Weissbier
2. Jupiler
3. Alfa
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier een Heineken-drinker
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#13
standaard Hertog Jan,

speciale gelegenheden & als ik het in huis heb: Hertog Jan Primator :beer:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Duvel blijft lekkerste.
En bij de barbecue een lekkere ijskoude beugel :hearteyes: ! En anders gaat hij er ook wel in hoor :wink:!
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Herfstbock is weer in aantocht!

Ik kan daar ook van genieten. Wie nog meer en welk merk koop je dan?

Voor mij staat op 1. Amstel. Een gewoon pilske van Amstel vind ik eigenlijk niet te zuipen maar de Herfstbock weer wel.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben ooit heel ziek geworden van de herfstbock. Dus ik heb er een afkeer tegen.
Misschien weer eens proberen, want als je het geleidelik drinkt is het best oke denk ik.
Amstel ja toen
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
jupiler, corona, grolsch, despredos, brand, gulpener en leeuw >>> normaal bier
la chouffe (!), duvel, brugse zot, erdinger, neuburg en leffe >>"speciaal" bier :)

en er blijven me maar nieuwe te binnen schieten haha:)
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Heineken of Hertog jan :)

voor de rest mag ik zomers op het terras ook wel graag een Hoegaarden witbier met een cintroentje drinken :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heineken of hertog jan is toch een wereld van verschil .... voor mij althans :)
Mijn favo is een janneman of een alfa
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
TheIronMaiden. zei:
Herfstbock is weer in aantocht!

Ik kan daar ook van genieten. Wie nog meer en welk merk koop je dan?

Voor mij staat op 1. Amstel. Een gewoon pilske van Amstel vind ik eigenlijk niet te zuipen maar de Herfstbock weer wel.
Klik om te vergroten...
Heineken Tarwebok vind ik heel lekker, Grolsch Herfstbock is ook wel te doen, die van Hertog-Jan heb ik nog nooit op :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."