#1
space scientist zei:als speciaalbiertje is "het Kanon" zeer goed te drinken, wel aan de sterke kant.
En als normaal bier staat Hertog Jan met stip bovenaan natuurlijk
Meen je dat nou?

space scientist zei:als speciaalbiertje is "het Kanon" zeer goed te drinken, wel aan de sterke kant.
En als normaal bier staat Hertog Jan met stip bovenaan natuurlijk


Deranged zei:
verneukeratief zei:tip: koop er 2, op de een of andere manier scannen ze eerste sixpack goed maar de 2e wordt heel vaak gescand als enkel blikje![]()


Heineken Tarwebok vind ik heel lekker, Grolsch Herfstbock is ook wel te doen, die van Hertog-Jan heb ik nog nooit opTheIronMaiden. zei:Herfstbock is weer in aantocht!
Ik kan daar ook van genieten. Wie nog meer en welk merk koop je dan?
Voor mij staat op 1. Amstel. Een gewoon pilske van Amstel vind ik eigenlijk niet te zuipen maar de Herfstbock weer wel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."