Ik houd niet zo van bier, maar Corona vind ik wel lekker. Maar als ik dan moet kiezen, dan toch Bavaria of Heinekken.
#3
hertog jan.
#4
Ik vind die fijnproeverij maar dom. merk interesseert me niks. Als het maar lekker koud is.
#5
Verboden Vrucht
#6
jupiler
all the way :'D
#7
drink alleen pils, het liefst Hertog Jan of Bavaria.
verder drink ik alles wel op een paar smerige merken na.
#8
Het godendrankje
#9
Hertog Jan, Amstel, Bavaria, Heineken.....
#10
jullie kunnen zeggen wat je wil er zijn maar twee bieren die goed zijn hertog en heineken
#11
#12
Stella Artois
(slechtste bier: heineken)
#13
Bavaria!
maar Dommelsch is ook goed te doen
#14
Ik kom er net achter met mijn stomme hoofd dat ik nog een halve krat Bush bier in de schuur van me ouders heb staan. Een duivels lekker biertje, en sterk als de pest. 12% en je tikt ze zo achterover, dat zijn de gevaarlijkste. Denk dat kratje van de zomer maar eens leeg drinken bij een BBQ. Mag wel een goed feest worden want een krat Bush kost je 35 euro.
#15
Wow, dat bier mag wel echt lekker zijn! 35 euro voor een krat