Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb eigenlijk gewoon cactusgrond genomen, ze in een kweekbakje gedaan en op de luchtuitlaat van de vriezer gezet (staat onder een raam op zolder).Er zijn een stuk of 8 cactusjes uitgekomen welke nu ongeveer 1,5 cm hoog zijn. Ik ga ze binnenkort buiten zetten (nog wel onder die plastic kap van de kweekbak) zodat ze beter licht krijgen. Ik ga dat kweken binnenkort nog eens goed proberen met een kweekset, maar zou leuk zijn als die eerste paar ook nog goed gaan groeien en daar ook nog iets eetbaars uit voortkomt. Ik heb ook een boekje wat je hier kunt lezen. Je schijnt vooral rustig te moeten doen met de jonkies, ze mogen pas na bijna een jaar ofzo in direct zonlicht staan en daarvoor moet je eerst gaatjes prikken in je kweekbak zodat ze kunnen wennen aan de droge lucht en grond."
"Wacky zei: ja wel oppassen buiten, ze kunnen schijnbaar heel snel verbranden, dus ik zou over die bak nog wel iets heen zetten wat slechts een deel van het licht doorlaat. Klik om te vergroten... Tnx voor de tip. Wij hebben een overkapping met van dat melk-glas als dak, daar zet ik ze dan onder. Wat is de minimumtemperatuur waar ze tegen kunnen? Ik ben bang dat het 's nachts nog te koud is."
"Weet iemand anders misschien bij welke nachttemperatuur een jong cactusje naar buiten mag?"
"Ondanks dat ik vele verhalen heb gelezen dat het eerst een bepaalde temperatuur moet hebben bereikt voor de THC actief wordt, schijnt dat allemaal gelul te zijn en het te werken. Gwoon proberen en laat het maar weten, maar als het goed is werkt het."
"psychopsychedelic zei: kanje beter je paddo's gewoon 20 minutjes mee laten koken en na de thee of met de thee mee nuttigen, beetje honing,.. klaar Klik om te vergroten... Niet vol laten koken, alleen heel zachtjes. Een zakje cup a soup tomaat ofzo erin. Daar zitten ook al croutons en al die shit in en dan merk je weinig meer van die paddodrap, die heeft geen sterke smaak meer. Idee is niet slecht bedacht, deed dat al eerder met MAO remmers, maar onnodig."
"KoxBox zei: lysergine25 zei: paddos mogen niet koken de kapotgeknipte paddos lekker in de warme tomatensoep ... absoluuut een stom idee eigenlijk met je theezakje. Klik om te vergroten... Ik zeg toch niet dat je het zakje in kokend water moet doen... Gewoon zoals je normaal thee zou zetten, water in een tas en het zakje er in. Ik heb het nog niet geprobeerd dus op dat stom idee kan ik nog niet bevestigen. Klik om te vergroten... Volgens mij was het beste toch om het en minuut of 20 net onder het kookpunt te verwarmen. Als je met een theezakje gewoon thee trekt en dan het zakje weggooit is je thee denk ik minder potent."
"Ik was vanmiddag bij the Grasshopper in eindhoven, stond onderaan op de lijst aarbeienwiet. Ik nog nooit van gehoord, dus die neem ik. Is het rode wiet die ook nog echt stinkt naar aarbeien. Toch maar gehouden natuurlijk... Echt smaken naar aardbeien doet het niet en heel sterk is hij ook niet, wordt er maar een beetje stoned van. Kostte btw 8,5 euro de gram. De volgende keer neem ik maar weer gewoon k2 of northernlight."
"takala zei: Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben! Klik om te vergroten... Maar Amnesia is meestal hele goede Haze, dat smaakt heel anders en de uitwerking is haast altijd zeer goed bij dat spul. Die aarbeienzooi is echt vuurrood, zal straks even een pic posten. En de geur die ervan af komt lijkt ook bj lange na niet die van wiet, maar ruikt echt puur naar aarbeienzooi. In ieder geval zal ik hem niet meer nemen. Veel te duur voor veel te slappen wiet."
"gNuxx zei: Je leest ook niet wat ik zeg, als je een pure joint draait, de thc die in een hijs verbrand kan niet allemaal worden opgenomen, dus wat ik bedoel is dat als je zeg maar een joint van 0.5 gram wiet draait, je een beter effect hebt, als je 0.1 gram per keer op rookt. dus 5 pijpjes/jointjes met 0.1 gram(voorbeeld) Klik om te vergroten... Maar een waterpijp is sowieso veel efficiënter. Ik geloof dat 70% van de THC de lucht in gaat als je een joint rookt. Hij bedoelde dus te zeggen dat als je de THC uit een flinke hit uit een bong kan verwerken (je longen dan), dan kan je dat met een hijs van een pure joint ook. Ik merk heel erg dat je met tabak erbij veel stoneder (gaarder) wordt. Zonder is meestal wat subtieler, meer high. Ik vind een jointje met tabak ook erg lekker, komt geen enkele ander manier van cannabis gebruiken in de buurt (maar ik wil je niet demotiveren natuurlijk)."
"Nee, nog niet gehad maar wel ooit van plan. Dat alleen dankzij het topic van Spor om het in een neussprayflesje te krijgen. Maar ben eerst nog aan het experimenteren met andere middelen."