#1
^ Heineken tap is wel lekker ![:)]()
Probeer anders Hertoch Jan is...
Probeer anders Hertoch Jan is...


,heineken is maar kattepis 
bah, cristal en heineken :PLSDmathXtc zei:1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
helios zei:Bavaria!
maar Jupiler is ook goed te doen
buzzrider zei:(slechtste bier: heineken)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."