Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Extisi zei: Ja, dat lijkt me eigenlijk ergens ook wel wat. Gewoon nonstop het gevoel dat je stoned bent, alleen zonder de rode ogen Briljant, briljant. Ik ga daar is iets op uitvinden, ik kom er nog op terug. Klik om te vergroten... Ik wil het wel komen testen"
"Hoy Altijd als ik wiet rook, dan ga ik ongeloofelijk scheef. Niet dat ik slecht ga, maar gewoon totaal van de kaart. Eerst dacht ik dat dat altijd kwam doordat ik er alcohol mee combineerde, maar gister had ik maar 1 glas op en nog steeds ging ik scheef. Met scheef gaan bedoel ik dus: ik zit naar 1 plek te staren, mn beeld gaat niet vloeiend maar zo 1 frame per seconde, en dan dat voorwerp waar naar ik kijk, daar zit ik dan zo kei hard over na te denken. Of ik denk dan aan totaal iets anders, en vergeet eigenlijk dat ik op de plek ben waar ik dan ben. Ik zit dus totaal in mn eigen wereld dan. Als mensen dan iets zeggen hoor ik ze niet, of snap niks van wat ze zeggen. De hoeveelheid dat ik rook is redelijk weinig, een klein hoopje wiet (echt niks speciaals als ik zo kijk naar fotos/videos waar ze een joint draaien) in een pijp, puur gerookt. Daar neem ik dan 4 trekken van, tot ik er niks meer uit krijg. Ik neem het wel altijd heel diep op de longen en hou het bijna 10 seconden binnen. Vrienden die ook dezelfde hoeveelheid op dezelfde manier roken ook in combinatie met alcohol spacen lang niet zo hard als ik. Zij blijven normaal praten met mensen/elkaar enzo terwijl ik daar sta te staren en soms iets zeg. Sommige roken wel regelmatig wiet maar de mensen die even weinig als ik roken blijven ook nog redelijk normaal. Hoe kan dit? Neem ik het gewoon te diep in de longen als 1-keer-per-maand-wiet roker? Bedankt"
"Aan alcohol lag het niet, want ik spacete hem al zo hard toen ik aan dat glas begon."
"Het is ook niet zo verstandig om bij je eerste keer E ook nog eens een paar gram wiet te roken enzo. Als ik wiet en xtc combineer ga ik lichtjes hallicuneren. Gister zag ik een zwevende straatnaampaal om 6 uur smorgens in mijn straat . Bovendien had je waarschijnlijk gewoon rommel."
":') ... maar voor mij toch een andere keer, toen ik betere shit in handen kreeg"
"Eerst merk ik dat ik een lichte gemoedstoestandsverandering (bestaat dat woord wel? ) heb, en dat ik plost veel scherper zie (heb normaal lenzen maar doe ze nooit aan op feesjes). Dan begin ik te gapen, beetje maagkramp en mss 1 of 2 lichte braakneigingen. Daarna BAM alle klachten weg en alleen nog maar het beste gevoel ter wereld voor een dikke 3 uur"
"Vroeger las ik hier zo een topic dat over ongeveer hetzelfde ging maar ik kon het niet meer terug vinden dus daarom open ik maar een nieuw Ik ga straks met oud en nieuw 2 blauwe driehoeken nemen. Ik heb al van dezelfde lading genomen en weet dus qua gevoel hoe sterk ze zijn (ik schat 125 mg.) Nu zit ik te twijfelen over mijn dosering en wanneer ik bijpak, want ik ga ze natuurlijk niet allebei tegelijk in mijn kraag gooien :P . Mijn vraag nu is gewoon: wat vinden jullie fijner? Eerst een kleinere hoeveelheid slikken en erna groot, of omgekeerd? Of 2x evenveel? Ik zat zelf te denken aan eerst een halve (om 11u), daarna een hele(rond 12) en dan ietsje later nog een halve (1u?). Of zou ik gewoon één om 11 nemen en om half 1 gewoon de andere? Ik kan echt niet kiezen . Geef hier jullie ervaring met bepaalde doseringen. Hopelijk ben ik er dan uit tegen vanavond"
"Wat ik gister dus heb gedaan is de 2 blauwe driehoeken in 4 halfjes verdeeld, en om 11 uur 2 halve naar binnen gewerkt en later op de avond de andere 2 helften. Man man wat ging ik hard . Mooie avond."
"Omdat ik ze in halfjes had verdeeld omdat ik op voorhand niet zeker wist hoe ik ze zou nemen (voor hetzelfde geld had ik eerst een halve genomen etc.) Bovendien slaan 2 halve sneller/lekkerder in dan 1 hele (uit eigen ervaring dan)"
"weet niet zeker als het werkt, heb het zelf ooit geprobeerd en het lukte niet zo heel goed. zorg dat je volle melk hebt en dat je het minstens 1 uur of langer erin laat met een temperatuur dat het bijna kookt. ik deed 15 minuten, dat was mijn fout waarschijnlijk"