#1
".... toon wel een beetje respect voor een andere mening.
Om iemand gelijk als onozelaar af te schilderen omwille van een mening/smaak vind ik een beetje laag van je.
Over smaak en kleur valt niet te twisten."
helemaal mee eens Zjimiz, Heineken is gewoon commercieel bier en waarschijnlijk is het daarom zo succelvol. Want dat het door miljoenen mensen lekker wordt gevonden en gedronken is zeker, en daarom mag men spreken van goed bier. Dat je er zelf niet van houdt is wat anders, en maakt t daarom zeker geen slecht bier. En om anderen die het wel lekker vinden dan af te schilderen als onnozelaars is .... een beetje onnozel.
Om iemand gelijk als onozelaar af te schilderen omwille van een mening/smaak vind ik een beetje laag van je.
Over smaak en kleur valt niet te twisten."
helemaal mee eens Zjimiz, Heineken is gewoon commercieel bier en waarschijnlijk is het daarom zo succelvol. Want dat het door miljoenen mensen lekker wordt gevonden en gedronken is zeker, en daarom mag men spreken van goed bier. Dat je er zelf niet van houdt is wat anders, en maakt t daarom zeker geen slecht bier. En om anderen die het wel lekker vinden dan af te schilderen als onnozelaars is .... een beetje onnozel.

