Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: levensverhaal... mmm mschien kan mn verslavingshulp iets van huisards regellen ofzo die wel zn mond houd =p haha en wat k bedoel met opregen ''zelfde als flippen ... dat is tg gwoon nederlands woord ofniet?? ik bedoel dus dat ik me ineens heel erg ga opregen enz omdat ik geen schijve kan gooien"
"Re: levensverhaal... het werd steeds minder...ik kreeg alleen ng ma lichte schokjes en n raar gevoel alsof k mezelf zag ligge slapen wat s(moeilijk uit te leggen allemaal ) maar voorige nacht hoorde ik weer die zelfde fluisterende stem en ik heb niks meer gebruikt maarja na n goed gesprek op msn met psychopsychedelic weet ik nu waar ik 5-hpt kan halen zonder t te bestellen morgen ga ik t halen en dan maar hopen dat die stemmen ijndelijk weggaan want ik begin egt te flippen van die klote stem.. mja psychopsychedelic bedankt"
"Re: levensverhaal... st had k dat ook smiddags enz ma nu alleen ng ma als k bijna in slaap val... slaapparalyse kun je me daar wat info over geven hoe k da weg krijg??? ps: morge 5-htp edit: ooh ik zie t al t zelfde als slaapverlamming?? er staat dat het ook kmt door xtc gebruik en daar is t van dat voel k gwoon... ma k durf bijna niemeer alleen te slapen... is het verstandig om gewoon n8 wakker te blijven tot k in slaap val of maakt dat t erger"
"Re: levensverhaal... Komeetman zei: Voor diegenen die 5-HTP aanraden, doe dit niet te vlug 5-HTP kan namelijk ook voor leverproblemen zorgen, omdat er soms delen van de 5-HTP omgezet worden in de lever ipv de hersenen, wat natuurlijk nefaste effecten heeft. Klik om te vergroten... -_-'ok die ga ik dus niet halen t is dus kwestie van show no fear en k bn er vanaf(h) ik heb wel gewoon geduld t word tg steeds minder ma k denk wel da k die troep beter nooit meer kan aanraken"
"blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant"
"TrippyShit zei: br1ins1 zei: blauwe mittjublabla weet niet hoe je t typt :P maja zijn wel DE 'zoals de krant al 2x heeft gemeld ''gavaarlijke xtc pillen'' gaan mensen dood aan stond in krant Klik om te vergroten... Lol niet aan de xtc zelf hoor. Iemand van 75kg gaat pas dood aan mdma zelf bij zo'n 6.5gram. Dat past niet in een pil hoor :P Het zijn gewoon OF sterke pillen waar mensen niet genoeg bij hebben gedronken of iets (uitdrogen). Of er zit rotzooi in. PMA bijv. is een gevaarlijke stof. Behalve dat betekent niet dat jij dezelfde blauwe mitsu's hebt als die in de krant staan. Het is een bekende naam die worden zo verschrikkelijk veel nagemaakt. @ wittekop: Beter zet je niet naar dat mensen je moeten pm'en :P Dat mag namelijk niet op dit forum. Kan je waarschuwing/ban voor krijgen.. Klik om te vergroten... ja ok daar heb je gelijk in maar je weet hoe de krant is he overdrijven denk k n beetje"
"ja ik heb er ook last van de stemmen die ik hoorde waren aan t fluisterren en dan tog heel hard maar ik kon het niet verstaan leek net een andere vaage taal en k hoorde n soort elastiek knappen net als zon cartoon filmpje.. als ik bijna in slaap viel leek het idd net alsof mn keel werd dicht geknepen.. ik d8 ik blijf wakker maar als je uitijndelijk in slaap valt dan is het net alsof je een enorme stroom schok krijgt en je heel erg schrikt.. je bent dan ineens weer klaar wakker.. ik heb er informatie voor gevraagd bij mn verslavingshulp en zal binnenkort t heele verhaal van begin tot eind op dit drugsforum zetten......"
"wtf!!! 0_0 geen shit te vinden in limburg hahaha je lult man :P ik woon er ook en ken zelfs een meisje van 13 die verkoopt.... wel duurder als normaal maargoed. ik hoef nooit te zoeken na t spul want er zijn SUPPER veel mensen die verkopen hier:P en de kwaliteit is ook vaker goed..."
"takedown84 zei: ok, gebruik je dan veel xtc??? want ik gebruik het minder als 1x per maand Klik om te vergroten... ja ik gebruikte elke dag en extreem veel wa je na n tijdje erge spijd van krijgt maar ik zal je linke als mn verhaal helemaal af is anders is er niemand die t gelooft want t ging die tijd egt te ver.... en nu ben k aand proberen te stoppen met die rotzooi...."
"o ja: tip: als je weer wat gebruikt is het weg ma als je dan weer niks gebruikt is t er weer... ik ging weer extra veel gebruiken en als je dan effe niks hebt gehad dan komt t heftiger terug dus je kunt beter van die rotzooi afblijven"