Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij (die astma heeft) heeft een keer mdma geprobeerd en dat was goed gegaan.. Maar alsnog lijkt het mij niet verstandig om het toch te doen. En anders niet teveel"
"Hier een uitgebreid trip-verslag in het engels over het eten van nootmuskaat. Maar ook hij raadt het af. http://www.truthtree.com/Nutmeg.shtml Ik heb het zelf nooit gedaan en ga dat waarschijnlijk ook niet doen maar k vind het gewoon fascinerend dat iets dat in de keuken staat hallucinaties kan opwekken , vandaar de interesse."
"Felle lampen en drukte (stoned zijn op een feestje is dan wel weer relaxt ) Maar ook mensen die veel te diep op grapjes in gaan, want als ik stoned ben heb ik vaak geen zin om dinge uit te gaan leggen.."
"je met de fiets een omweg maakt om thuis met niet al te rode ogen aan te hoeven komen.. je bami of soep klaarmaakt en alles naast de kom schept"
"De lekkerste vind ik water! Het vieste een flesje Roze Olifant bier"
"Bavaria! maar Dommelsch is ook goed te doen"
"blikje bavaria"
"Multivitamine"
"lekkere halve liter bavaria"
"Een bavaria en de volgende 6 laatste drankjes gaan dat ook worden denk ik zo cheers!!"