#1
Hertog Jan, Amstel, Bavaria, Heineken..... ![:)]()


,heineken is maar kattepis 
bah, cristal en heineken :PLSDmathXtc zei:1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
Jupiler Tauro he? 8,5° ofzo denk ik, mee opletten wel das iets meer dan Duvel en het giet 3x zo makkelijk binnen. Wel nog lekker inderdaad, smaakt naar iets hardere JupilerDrippTone zei:Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)
Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.

Dat is volstrekte onzin.JJJ zei:Zag laatst in Keuringsdienst van Waarde, dat er in de smaak van alle pils die je in de supermarkt koopt, amper verschil zit. Het gaat om het imago, het logo, de tv-reclames, de smaak is bijna identiek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."