Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
233 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hertog Jan, Amstel, Bavaria, Heineken..... :)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
jullie kunnen zeggen wat je wil er zijn maar twee bieren die goed zijn hertog en heineken :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#3
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stella Artois

(slechtste bier: heineken)
h
heliosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bavaria!

maar Dommelsch is ook goed te doen :grin:
l
lmbrggLid
01-01-2024, 00:00
#6
alfa :sunglasses: :beer:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
wij belgen hebben het beste bier :beer: ,heineken is maar kattepis :kots:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8


Keesie got taste! :hearteyes:
l
lamme takLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles boven de vier procent!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
hangt van het seizoen af, in de winter een zwaar biertje, zoals een palm royale/grimberger/ennoemmaarop, en in de zomer graag een grolsch 2.5 lemon of een corona
:grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
LSDmathXtc zei:
1: cristal
2: jupiler
3: heiniken
Klik om te vergroten...
bah, cristal en heineken :P
met alle respect dat jij het drinkt maar ik vind het net piswater ofzo
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Er is maar 1 echt champagne bier, En dat is DEUS.(spreekt uit als: Dee-oes)

Verder is er een nieuw biertje, althans voor mij nieuw. Een Belgische, Tauro. Iemand bekend mee? Is een van de laatste biertjes die ik heb gedronken voordat ik niet meer mocht drinken. Maar die smaakte me uitstekend goed.
Klik om te vergroten...
Jupiler Tauro he? 8,5° ofzo denk ik, mee opletten wel das iets meer dan Duvel en het giet 3x zo makkelijk binnen. Wel nog lekker inderdaad, smaakt naar iets hardere Jupiler :tongueout:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qua pils wordt het jupiler, en qua speciaalbieren wordt het gewoon heel lastig.

Blonde Corsendonck kan ik altijd wel voor wakker gemaakt worden, of 'n duveltje, of een Satan Red, of een Bon Secours.

Als ik weer in Zeeland ben kruip ik weer eens de grens over voor wat speciaalbiertjes. :)

Olle
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!Hertog jan!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hertog Jan is het meest over-rated biertje wat er bestaat. Sure, het is niet mis, maar waarom ongeveer 80% van de mensen die ik ken Hertog Jan als het beste bier allertijden prediken kan ik niet vatten.

Het is in ieder geval beter dan Amstel, Heineken en Grolsch, dat wel.

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hertog-Jan :beer:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zag laatst in Keuringsdienst van Waarde, dat er in de smaak van alle pils die je in de supermarkt koopt, amper verschil zit. Het gaat om het imago, het logo, de tv-reclames, de smaak is bijna identiek.

Alle Belgische (speciaal)bieren vind ik wel lekker, en hmm Wieckse Witte is ook wel een favoriet :) .
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
JJJ zei:
Zag laatst in Keuringsdienst van Waarde, dat er in de smaak van alle pils die je in de supermarkt koopt, amper verschil zit. Het gaat om het imago, het logo, de tv-reclames, de smaak is bijna identiek.
Klik om te vergroten...
Dat is volstrekte onzin.

Mijn smaakpapillen laten zich niet misleiden door imago's.
Sowieso ben ik niet eens bekend met de imago's van de meeste bieren, omdat ik geen tv kijk.

Olle
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Euroshopper tog :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."