#1
Wat een lekker ding is die Gordon toch, met dat hoogpolige tapijt op z'n kop geplakt.
zommes zei:Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.
Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.
In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.
minn zei:Is dat cafe het Moortgat?
zommes zei:minn zei:Is dat cafe het Moortgat?
Jij gaat door voor het 2de biertje.


needlefreak zei:Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
![]()

Saivy zei:needlefreak zei:Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
![]()
Een echte Belg si.![]()
![]()
meestalMaikelk zei:Corona, Jupiler, Heineken of Desperadosmeestal

Hier wordt Jupiler aan toegevoegd.Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."