Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
234 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees de laatste 4 woorden van mijn post nog eens.
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#2
El Retro zei:
La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Klik om te vergroten...

kabouterbier!!!

echt te goed en gevaarlijk tegelijk!
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Boksbal zei:
Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!

ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!

Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
Klik om te vergroten...

daarom drinkt de hele wereld Heineken en Carlsberg, alleen Belgen hebben zeker maak :confused:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind corona echt het lekkerste bier dat er is!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
Weednator zei:
Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen :flushed:
Klik om te vergroten...

Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
Klik om te vergroten...


dit is wel een van de betere uitspraken. of die van Saivy over hoeren en zuinigheid of zo iets... :wink:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb eigenlijk een paar bieren, niet echt 1 :

-Palm
-Duvel
-Alfa
-Krieck (eigenlijk alle :beer:)
-CORONA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
k
karenLid
01-01-2024, 00:00
#8
bavaria !!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
hersenspinsel zei:
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
Klik om te vergroten...

haha ik noem het echt paarden pis .... zo ranzig al dat hollandse pils.

Bier is geen pils.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker wel Hertog Jan!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#11
in een kroeg het liefst heineken, amstel of dommelsch.
in een club of op et terras liever corona
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stella artois, blonde leffe. Eerste als zuipbier/dorstlessend, tweede als smaakbier.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:

Guiness
Murphy's
Strongbow
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko zei:
CARLSBERG :hearteyes:
Klik om te vergroten...

² :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zolang het geen 20cent-pils is, vindt ik het allemaal wel te haggelen. Grolsch, Carlsberg of een



gaan er wel wat beter in dan de rest van de a-categorie.

PROOST!

P.S. van Bavaria ga ik écht flink over m'n gier, jakkie bah!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
karen zei:
bavaria !!!
Klik om te vergroten...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:

Guiness
Murphy's
Strongbow
Klik om te vergroten...

Mee eens, je vergeet Kilkenny :)
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Adrenochroom zei:
karen zei:
bavaria !!!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

:kots: :kots: en nog meer :kots:.

Alleen de naam roept al bwa-neigingen op.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
Psycho_Chrono zei:
Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:

Guiness
Murphy's
Strongbow
Klik om te vergroten...

Mee eens, je vergeet Kilkenny :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bavaria? Scheer je weg schavuit! Harrr! :openmouth:

Hertog Jan heerscht, vooral de glazen :grin:
Palm staat sterk op de tweede plaats, met de concurrentie ver achter zich gelaten.

In een bruin cafeetje wil een Leffe Dubbel er ook wel ingaan. Van de tap welliswaar. En na een dag in de brandende zon op het strand gelegen te hebben vind ik het heerlijk om een Hoegaarden te drinken. Zonder fruit welliswaar anders is ie al dood als ze bij je tafeltje aankomen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."