#1
Lees de laatste 4 woorden van mijn post nog eens.
El Retro zei:La Chouffe het beste zware bier dat ik ken. Drinkt als cola maar komt aan als een vat Duvel. Echt lekker. Verder gewone pilsjes vand e tap zijn altijd lekker, behalve dan Stella Artois.
Boksbal zei:Ik heb geen echte lieveling , maar alsk echt de knoop moet doorhakken , geef me nu dan maar een bush blonde!
ksnap jullie nederlanders niet, heineken , carlsberg, das miljaarde pis met water bij
drink eens een goede jupiler of stella en je bent verkocht voor het leven!
Verder
...
Piraat
Leffe radieuse
Jupiler
Stella
Hoegaarden
Palm
azgaza zei:Weednator zei:Ik snap alleen niet dat jullie nederlanders Heineken binnenkrijgen![]()
Ik ben dan wel nederlander, maa ik snap het ook niet, het smaakt naar water met dreft. Bah.
)hersenspinsel zei:Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty![]()
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
karen zei:bavaria !!!
Psycho_Chrono zei:Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:
Guiness
Murphy's
Strongbow
Adrenochroom zei:karen zei:bavaria !!!
en nog meer
.acidboy zei:Psycho_Chrono zei:Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:
Guiness
Murphy's
Strongbow
Mee eens, je vergeet Kilkenny![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."