#1
getitd0n3 zei:Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.
Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.
http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html




PePhenkie___// zei:![]()
1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner
99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)
![]()
Wacky zei:PePhenkie___// zei:![]()
1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner
99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)
![]()
Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?
Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet![]()

Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
acidboy zei:Serenity zei:Eier zei:Eier zei:Hertog Jan. Mijn mening is feit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."