Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"erg mooi geschreven!"
"bij ghosttown weggaan en er is nog een coffeeshop open? hoe laat ben je gegaan dan? had je kaartje dan aan mij gegeven!"
"leuk report ja! cheers."
"als ik dit zo lees allemaal moet ik het toch ook eens een keertje uit gaan proberen :P hopelijk komt het een keer op mn pad"
"achja om er echt naar te gaan zoeken.. er komt vast wel een keer iemand aan mee zetten! ik heb tijd genoeg dus.."
"Valentijntje zei: caatje zei: Gewoon de standaard uitspraak: waar hadden we t ook alweer over? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten..."
"bdk zei: ik hou van je man, maar vind het toch leuker om naar links te gaan Klik om te vergroten..."
"dat dacht jij"
"fuck heb je daar het filmpje nog van :P? dat is echt te mooi"