#1
Fruitsap. ![:smirk:]()
Ieder mens is verslaafd. Of dit gamen, sex, voeding, sporten, series, drugs drank is?? De boog kan nooit altijd zo gespannen blijven en daarom zoekt met een uitvlucht. Het is de balans er me om te gaan..Dus als ik het goed begrijp zoek je een middel om meerdere malen per week aan het normale leven te ontsnappen?
Ik kan je vertellen dat geen enkel middel dan te adviseren valt. Goed dat je gestopt bent met alcohol, maar ik zou zeker aanraden dit niet te vervangen voor een ander middel. Probeer ander tijdverdrijf en bezigheden te zoeken, want dit is echt een recept voor verslaving.
als je dan toch echt iets wil zou ik zeggen: Wiet.
Ja, zolang het maar met mate is en je daarnaast goed voor jezelf zorgt!Kun je niet beter allemaal verschillende drugs door elkaar gaan gebruiken? Dan bouw je geen tolerantie op en is het elke dag lekker afwisselend!
Hoe dan?Erg genoeg....jazeker.
Maar ik weet ook, hoe je eraf kunt komen...
Ieder mens is verslaafd. Of dit gamen, sex, voeding, sporten, series, drugs drank is?? De boog kan nooit altijd zo gespannen blijven en daarom zoekt met een uitvlucht. Het is de balans er me om te gaan..
Snap ik. Ben niet verslavingsgevoelig, gelukkig. Nooit moeite om alcohol te laten staan. Of nuchter te blijven op feestjes. Maar merk dat nu met de lockdown elke avond hetzelfde is. Wandelen helpt, maar met de avondklok die eraan komt wil ik afwisseling hebben in het Netflixen. Iets lichts, dat beetje als koud biertje na een zomerse dag werkt zou fijn zijn.Dus als ik het goed begrijp zoek je een middel om meerdere malen per week aan het normale leven te ontsnappen?
Ik kan je vertellen dat geen enkel middel dan te adviseren valt. Goed dat je gestopt bent met alcohol, maar ik zou zeker aanraden dit niet te vervangen voor een ander middel. Probeer ander tijdverdrijf en bezigheden te zoeken, want dit is echt een recept voor verslaving.
als je dan toch echt iets wil zou ik zeggen: Wiet.
Snap ik. Ben niet verslavingsgevoelig, gelukkig. Nooit moeite om alcohol te laten staan. Of nuchter te blijven op feestjes. Maar merk dat nu met de lockdown elke avond hetzelfde is. Wandelen helpt, maar met de avondklok die eraan komt wil ik afwisseling hebben in het Netflixen. Iets lichts, dat beetje als koud biertje na een zomerse dag werkt zou fijn zijn.
Je snapt dat we geen snuif middelen gaan adviseren voor 3 keer in de week, neem ik aan? XTC en trip middelen vallen ook af. Wiet is het enige wat overblijft. En ook dat is niet persé aan te raden.Wiet zie ik niet zitten. Wil niks roken.
Je hoeft niet te roken. Je kan wiet ook verdampen(mijn persoonlijke favoriet), in eten(spacecake bijvoorbeeld) verwerken of zelfs thee van zetten (dat laatste heb ik geen ervaring mee)Wiet zie ik niet zitten. Wil niks roken.
Alcohol is nog iets anders dan harddrugs.Snap ik. Ben niet verslavingsgevoelig, gelukkig. Nooit moeite om alcohol te laten staan. Of nuchter te blijven op feestjes. Maar merk dat nu met de lockdown elke avond hetzelfde is. Wandelen helpt, maar met de avondklok die eraan komt wil ik afwisseling hebben in het Netflixen. Iets lichts, dat beetje als koud biertje na een zomerse dag werkt zou fijn zijn.
Hoeft niet eens te roken als ze dat echt niet wilt, ze kan ook brownies of cake nemen.Ja sowieso wiet. Ben je toch wel een uur of 3/4 zoet mee. Waarom wil je niet roken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."