#1
PornHuB?😜
Lees het anders ook nog eens wijsneus.Alcohol is gewoon harddrugs. Alleen gelegaliseerd door de staten omdat er belasting op verdiend wordt.
alcohol staat op plek nummer 6 wereldwijd tussen Cocaïne en Methamfetamine als harddrugs. Dus hoezo is alcohol anders? Alcohol verslaving maakt bijna meer kapot dan andere harddrugs, en het is een grootschalig probleem in de maatschappij. Dat jij geen problemen hebt met alcohol, trots. Andere mensen verdrinken in alcohol dagelijks en de afkickklinieken zitten vol met alcoholisten.
Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?Lees het anders ook nog eens wijsneus.
Iedereen die begrijpend kan lezen ziet dat ik eronder specifiek naar xtc en coke refereer.
Het is ook gewoon aantonen dat xtc en coke een heel ander effect geven dan alcohol en daarom is het niet omdat je van A kunt blijven dat je dat van B ook kunt. Het is weer moeilijk precies.
Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?
De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.ik refereer specifiek naar het stukje dat jij alcohol anders beschouwd als elke andere harddrugs.
Steek er dan geen tijd in.Maar waarom steek ik nog tijd in iemand die zo’n onbeschofte manier meteen opsteekt als een puber. Reageer maar, als je het volwassen en fatsoenlijk kan.
Je moet eens de moeite nemen om fatsoenlijk te reageren en niet iemand een wijsneus te noemen. Zo neemt men je niet eens meer serieus. Just a tip.Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.
De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.
Steek er dan geen tijd in.
Zie mijn eerste quote.
* Voor de rest zijn wij wel klaar inderdaad.
Ik weet niet of het slim is om dit aan te raden omdat best wat mensen er verslaafd aan zijn maar misschien kan een bommetje 3-mmc je wel bekoren.Oeps, krijgen mensen allemaal ruzie. Ik wil gewoon iets waar ik geen tolerantie tegen opbouw zodat ALS ik het zou willen ik er op maandag en donderdag plezier van kan beleven tijdens deze ruk lockdown. Xtc kan maar eens in de zoveel weken. Lsd voor de afwisseling ben ik meteen 8 uur zoet mee terwijl het best lekker kan zijn om even met iets simpels als een biertje, maar dan in de vorm van een pil oid wat ontspanning te zoeken. Hobby zoeken is leuk, maar ik hou me al 10 maanden aan de Corona regels en zie niemand meer, wandel alleen nog rondjes door de stad en ook dat mag vanaf donderdag niet meer (avondklok).
Ik vermoed dat ik toch mijn zoektocht zelf moet voortzetten.
Oja ik rook niet (wil geen meur in of om mijn huis) en ik snuif en spuit niet. Oraal is the only way to go.
3mmc kun je ook niet elke week of 2x per week gebruiken. Dus geen goed idee.Ik weet niet of het slim is om dit aan te raden omdat best wat mensen er verslaafd aan zijn maar misschien kan een bommetje 3-mmc je wel bekoren.
Pas wel een beetje op ajb, corona is voor veel mensen een valkuil op vlak van druggebruik.
En waar staat hier onzin dan?Als mensen je steeds verbeteren moet je misschien minder onzin praten.
Als mensen je steeds verbeteren moet je misschien minder onzin praten.Maar daar spreek ik nergens over.
Gewoon over xtc en coke, omdat beide een ander effect geven dan alcohol.
Ik word deze zever hier ook stillekesaan beu. Er is de laatste tijd altijd iemand die wel met het vingertje moet wijzen als de tekst niet volledig perfect geschreven is. 👍
Ben je serieus? Of ben je gewoon aan het trollen?Kun je niet beter allemaal verschillende drugs door elkaar gaan gebruiken? Dan bouw je geen tolerantie op en is het elke dag lekker afwisselend! 🥳
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."