Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ipv alcohol?

Wat ipv alcohol?

102 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
PornHuB?😜
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet roken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Alcohol is gewoon harddrugs. Alleen gelegaliseerd door de staten omdat er belasting op verdiend wordt.
alcohol staat op plek nummer 6 wereldwijd tussen Cocaïne en Methamfetamine als harddrugs. Dus hoezo is alcohol anders? Alcohol verslaving maakt bijna meer kapot dan andere harddrugs, en het is een grootschalig probleem in de maatschappij. Dat jij geen problemen hebt met alcohol, trots. Andere mensen verdrinken in alcohol dagelijks en de afkickklinieken zitten vol met alcoholisten.
Klik om te vergroten...
Lees het anders ook nog eens wijsneus.
Iedereen die begrijpend kan lezen ziet dat ik eronder specifiek naar xtc en coke refereer.
Het is ook gewoon aantonen dat xtc en coke een heel ander effect geven dan alcohol en daarom is het niet omdat je van A kunt blijven dat je dat van B ook kunt. Het is weer moeilijk precies.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Lees het anders ook nog eens wijsneus.
Iedereen die begrijpend kan lezen ziet dat ik eronder specifiek naar xtc en coke refereer.
Het is ook gewoon aantonen dat xtc en coke een heel ander effect geven dan alcohol en daarom is het niet omdat je van A kunt blijven dat je dat van B ook kunt. Het is weer moeilijk precies.
Klik om te vergroten...
Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?
ik refereer specifiek naar het stukje dat jij alcohol anders beschouwd als elke andere harddrugs. Maar waarom steek ik nog tijd in iemand die zo’n onbeschofte manier meteen opsteekt als een puber. Reageer maar, als je het volwassen en fatsoenlijk kan.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blyatman zei:
Wijsneus? Och, ben je op je teentjes getrapt? Moet je meteen denigrerend worden omdat iemand je aanspreekt?
Klik om te vergroten...
Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.
Blyatman zei:
ik refereer specifiek naar het stukje dat jij alcohol anders beschouwd als elke andere harddrugs.
Klik om te vergroten...
De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.
Blyatman zei:
Maar waarom steek ik nog tijd in iemand die zo’n onbeschofte manier meteen opsteekt als een puber. Reageer maar, als je het volwassen en fatsoenlijk kan.
Klik om te vergroten...
Steek er dan geen tijd in.
Zie mijn eerste quote.

* Voor de rest zijn wij wel klaar inderdaad.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Nee, maar had je de moeite genomen om alles te lezen moest ik het geen tweede keer uitleggen. Het staat namelijk net boven uw bericht.

De hele Westerse maatschappij beschouwd alcohol anders dan elke andere harddrugs.

Steek er dan geen tijd in.
Zie mijn eerste quote.

* Voor de rest zijn wij wel klaar inderdaad.
Klik om te vergroten...
Je moet eens de moeite nemen om fatsoenlijk te reageren en niet iemand een wijsneus te noemen. Zo neemt men je niet eens meer serieus. Just a tip.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol verhoogt je dopamine. Wellicht eens praten met de arts om methylfenidaat te krijgen.....
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon voorgedraaide blowtjes halen’ het is niet dat je verslaafd zal raken aan roken er door’ als je elkedag doet dan wel:wink:
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oeps, krijgen mensen allemaal ruzie. Ik wil gewoon iets waar ik geen tolerantie tegen opbouw zodat ALS ik het zou willen ik er op maandag en donderdag plezier van kan beleven tijdens deze ruk lockdown. Xtc kan maar eens in de zoveel weken. Lsd voor de afwisseling ben ik meteen 8 uur zoet mee terwijl het best lekker kan zijn om even met iets simpels als een biertje, maar dan in de vorm van een pil oid wat ontspanning te zoeken. Hobby zoeken is leuk, maar ik hou me al 10 maanden aan de Corona regels en zie niemand meer, wandel alleen nog rondjes door de stad en ook dat mag vanaf donderdag niet meer (avondklok).
Ik vermoed dat ik toch mijn zoektocht zelf moet voortzetten.
Oja ik rook niet (wil geen meur in of om mijn huis) en ik snuif en spuit niet. Oraal is the only way to go.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is echt niets wat aan te raden is wat je over een langere periode meerdere keren per week kan nemen. En al helemaal niet in de vorm van een pil of poeder.

Wiet zou echt je enige optie zijn. Als je geen stank wilt kun je een vaporizer aanschaffen en daar je wiet in doen. Geeft geen stank en er is geen verbranding dus ook prima te doen voor mensen die niet roken.

Andere optie is in de vorm van eten, dus spacecake, brownies, boter... noem maar op, zoals al eerder beschreven door anderen. Je hoeft wiet niet perse te roken om effect er van te krijgen, dus verdiep je daar eens in. Als dat hem ook niet wordt, dan is er simpelweg niets vrees ik.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nice
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!Mijn man is alcoholist en heeft nu korsakov
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
LadyLike zei:
Oeps, krijgen mensen allemaal ruzie. Ik wil gewoon iets waar ik geen tolerantie tegen opbouw zodat ALS ik het zou willen ik er op maandag en donderdag plezier van kan beleven tijdens deze ruk lockdown. Xtc kan maar eens in de zoveel weken. Lsd voor de afwisseling ben ik meteen 8 uur zoet mee terwijl het best lekker kan zijn om even met iets simpels als een biertje, maar dan in de vorm van een pil oid wat ontspanning te zoeken. Hobby zoeken is leuk, maar ik hou me al 10 maanden aan de Corona regels en zie niemand meer, wandel alleen nog rondjes door de stad en ook dat mag vanaf donderdag niet meer (avondklok).
Ik vermoed dat ik toch mijn zoektocht zelf moet voortzetten.
Oja ik rook niet (wil geen meur in of om mijn huis) en ik snuif en spuit niet. Oraal is the only way to go.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet of het slim is om dit aan te raden omdat best wat mensen er verslaafd aan zijn maar misschien kan een bommetje 3-mmc je wel bekoren.

Pas wel een beetje op ajb, corona is voor veel mensen een valkuil op vlak van druggebruik.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ga aan de 2cb :)
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kun je niet beter allemaal verschillende drugs door elkaar gaan gebruiken? Dan bouw je geen tolerantie op en is het elke dag lekker afwisselend! 🥳
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuffelaar zei:
Ik weet niet of het slim is om dit aan te raden omdat best wat mensen er verslaafd aan zijn maar misschien kan een bommetje 3-mmc je wel bekoren.

Pas wel een beetje op ajb, corona is voor veel mensen een valkuil op vlak van druggebruik.
Klik om te vergroten...
3mmc kun je ook niet elke week of 2x per week gebruiken. Dus geen goed idee.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Als mensen je steeds verbeteren moet je misschien minder onzin praten.
Klik om te vergroten...
En waar staat hier onzin dan?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Maar daar spreek ik nergens over.
Gewoon over xtc en coke, omdat beide een ander effect geven dan alcohol.
Ik word deze zever hier ook stillekesaan beu. Er is de laatste tijd altijd iemand die wel met het vingertje moet wijzen als de tekst niet volledig perfect geschreven is. 👍
Klik om te vergroten...
Als mensen je steeds verbeteren moet je misschien minder onzin praten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jongetjes, kappen met dat gehakketak. Schiet je geen fluit mee op. En ts ook niet.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fyrckant zei:
Kun je niet beter allemaal verschillende drugs door elkaar gaan gebruiken? Dan bouw je geen tolerantie op en is het elke dag lekker afwisselend! 🥳
Klik om te vergroten...
Ben je serieus? Of ben je gewoon aan het trollen?
al gebruik je de hele week, elke dag een andere drugs. Bvb: 7 soorten middelen op 7 dagen.
dan ontwikkel je nog steeds een tolerantie op elk middel.
echt een onbezonnen reactie van je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."