Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dopemonster zei: Of je moet heel waus zijn om deze te begrijpen, of deze slaat nergens op😂 Klik om te vergroten... De slechte ervaring is de leerzaamste. De leuke ervaringen leer je niet van meestal."
"Ik heb afgelopen dinsdag voor het 1st 4F-MPH ingenomen. Ik begon met 3 pellets van 25mg, ik raakte in de stemming om mijn muziek op het hoogste volume te zetten. 2 uur later rond 16.00 besloot ik nog 2 pellets erbij te nemen, ik ging knarsetanden ervan. Ik heb het erbij gelaten en zat in een gefocuste euforische roes. Niet energiek. Toen ik 00.00 wou gaan slapen na het nemen van oxazepam 50mg raakte ik in een vredige roes en vervolgens in slaap. S'ochtends was ik misselijk bij het wakker worden, nadat ik eenmaal mijn medikinet had ingenomen voelde ik mij normaal, Ik heb een urinecontrole moeten doen, (steekproef gewijs) niets geïndiceerd. Niet verstandig in mijn situatie, maar ik heb wel een lekkere dag gehad. Overigens ik had totaal geen eetlust."
"Ik doe achteraf nog de tripreport van de veel besproken fles Stroh rum 80% die ik zaterdagnacht nam omdat de vrouw die in de nachtdienst mij heeft meegemaakt die nacht, mij vandaag heeft verteld wat er is gebeurd. De nachtdienst kwam op mij af omdat om 4 uur s'ochtends mijn muziek keihard stond en medebewoners er last van hadden. Ze trof me zittend op mijn stoel aan voor mijn laptop met diplo aan ik had mijn airpods in (niet dat die aanstonden) ik reageerde in 1ste instantie niet op haar en ze dacht dat ik haar negeerde en werd boos op mij. Toen zag ze dat ik kwijlde en heel onduidelijk praatte, ze wou in 1ste instantie een ambulance bellen omdat ze dacht dat ik een beroerte had, Toen wou ik zeggen dat ik Stroh rum had gedronken, maar ze verstond "sterilon". Schrok ze helemaal. Vervolgens verstond ze mij wel goed en vroeg me wat ik met de fles had gedaan. Ik zei 'idee flesj licht ien duisjend stjukkeeeh' Zij zag helemaal geen scherven, bleek die fles gewoon heel in de vuilnisbak te liggen. 🤣 Vervolgens was er al een paar uur voorbij en toen kwam de dagdienst, allemaal leuke vrouwen. Ze hadden uit veiligheidsoverwegingen mijn matras op de grond gelegd. Ik begon de vrouwen te aaien en noemde ze lieverds. Vervolgens stopten ze me in, wat ik heel fijn scheen te vinden, Toen ik eenmaal met kleren en al in bed lag, had ik de boel eronder gepist. Alles moest verschoond worden, Vervolgens werd ik 12.30 wakker en begreep ik totaal niks van waarom ik op de grond lag. Ik zit trouwens ook nog onder de blauwe plekken van wat valpartijen. Ik raad iedereen ten zeer af om te doen wat ik heb gedaan. Drink nooit 50cl Stroh rum 80% in combinatie met oxazepam ook nog op. Het zal je berouwen. Hierbij mijn verhaal."
"ChefCurry zei: Heb je al een hobby gevonden ? 😉 Klik om te vergroten... Ik heb nog geen specifieke hobby erbij. ðŸ¤"
"Zanza zei: Om over het roken van mdma nog maar te zwijgen.. kan dit wel? Ik bedoel: is dit niet een vrij zinloze roa? Mdma komt toch in zoutvorm? Klik om te vergroten... Mdma roken?! Whaat the HELL?!"
"PsyTekz zei: Thanks voor de wijze raad maar volgens mij zijn er bitter weinig zo dom hier om dat te doen 😂. Klik om te vergroten... Daar ben ik blij om."
"Neo-Shulginist zei: Eerlijk gezegd was dit wel ongeveer precies wat ik ervan had verwacht. Wat er gebeurt als je een fles strohrum in één keer leegdrinkt terwijl je in een GGZ-instelling verblijft? Nou, dan heb je een hoop extra hulp nodig voor basale zaken zoals eten, slapen, naar de wc gaan. En achteraf kun je je er weinig van herinneren en heb je last van een kater. Wel fijn dat je niet agressief bent geworden, want dat komt ook vaak voor. Klik om te vergroten... Ik heb geen agressieve aanleg. Ik ben wel assertief."
"Geneesmiddel zei: Hahah mmmhhh ben toch hier en daar wel op wat beschreven acties gestuit waarvan ik dacht, hoe kan je zoiets bedenken en ook nog uitvoeren. Bedankt voor de opheldering Kevin761990, volgende tripreport wordt een mooiere ervaring Klik om te vergroten... Ik schaam mij echt. 😔"
"MaddMonkey zei: Wel wat? Ik heb hier echt dingen voorbij zien komen. Geen idee hoe je het überhaupt verzint. Stelletje achterlijke verlepte paarden keutels die zolang in de goot liggen, dat het toch allemaal niet meer uitmaakt. Ergens heel sneu, maar idd verwachten dat mensen slim genoeg zijn is een gevaarlijke gedachte hier Klik om te vergroten... Nou, ik heb weer wat geleerd."
"Mijn leukste ervaring: Toch wel met blowen, Ik was knetterstoned en ik stond met wat vrienden te bestellen bij een snackbar en kreeg een enorme lachkick. Het bestellen ging voor geen meter. Ik lachte zó vreselijk ongecontroleerd dat die mensen echt dachten dat ik niet spoorde. Ik voelde mij super prettig toen. Slechtste ervaring: Dat was na een lange periode van speed en mdma gebruik dat ik totaal paranoïde werd. Ik begon te hallucineren en dacht dat mensen mij wouden aanvallen. Heeft geresulteerd in een opname bij de ggz. Zo heftig was het."