Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De geilste plaat allertijden. Ik zweer het je. www.youtube.com/watch?v=6jJkdRaa04g"
"Take me to the place where you go where nobody knows if its night or day."
"De melancholie in deze thread werkt helend. Dit is waarom we ze goed zijn in wat we doen. Ik ga voor de cassette die nog zeker tot half de 90's te koop waren. Het potloodje door de gaatjes zomaar omdat het kon. De 90's man. Al het haar op mijn lijf staat recht. (behalve op mijn kop en mijn kruis)"
"Das Jo W. Ik heb hem als vriend op facebook."
"Op het moment zelf stelde het niets voor en was het een moeilijke tijd maar achteraf gezien. Wat een era!"
"Zanza zei: Wat een wereldelftal was dat he, wk '98. Kwijl kwijl Klik om te vergroten... Ik ben geen NL maar ik herinner me dat BE in dezelfde poule zat. Jullie parcours was idd geweldig. Was dat het WK met die wereldgoal van Bergkamp?"
"Zanza zei: Patrick Kluivert gelijk rode kaart 🤣 Klik om te vergroten... Patrick's wikipedia pagina is een verrijking voor een leek als ik. Wauw, wat een held."
"Overmars is ook een interessante figuur. Wat er onlangs in de krant stond over zijn transfer naar Antwerpen was sensationeel. Wat een player. Heb je 'm?"
"Ik ken de song! Goeie keuze koning!"
"Dat heb ik even moeten opzoeken Purplext " De middenstand regeert het land Beter dan ooit tevoren ""