Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"O-DSMT. Meest verschrikkelijke en meest angstige ervaring ooit mee ondergaan. Dacht dat ik volledig zou doordraaien. Throwback naar dit reportage: O-DSMT - Enkeltje schizofrenie? “O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?” Wie: @Blyatman en ik Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021 Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen. “De aanloop naar vraagtekens” Een lang... drugsforum.nl"
"3 minuten in totaal? Geen wonder dat je niks merkt. Een goede Hasj melk moet je zeker 20 minuten laten intrekken in een pannetje. Verwarmen en roeren, niet laten aanbranden of koken."
"Studeren doe je zonder drugs. Wie denkt dat studie beter gaat met drugs op zal falen voordat hij/zij begonnen is. Men denkt dat het beter gaat met drugs op terwijl je concentratie juist afneemt op langere duur en je korte termijn niks van de daadwerkelijke stof opneemt. (Ook al denk je zelf van wel omdat je 4 bladzijden leest met drugs op i.p.v. 2 nuchter. studeren doe je ouderwets, herhalen herhalen en herhalen"
"Snowflakeje zei: Gemakkelijk gezegd als je een gezin hebt, moet werken en daartussen de nachten door zou moeten blokken... Klik om te vergroten... Wat is het probleem dan? Want ik zie het niet. ik heb zovaak 60-70 uur moeten werken, rapporten voor werk opmaken in eigen tijd en dan nog eens studie voor academie er bij moeten doen in eigen tijd waarin ik eigenlijk had moeten slapen. Snowflakeje zei: Oordelen zonder het verhaal te kennen is natuurlijk altijd gemakkelijker... Klik om te vergroten... Je oordeelt zelf ook over makkelijk spreken want je bent echt niet de enige die dit doet, moet doen of heeft gedaan."
"Rivalrie zei: Als je begint met pep kun je niet meer stoppen. De volgende dag voel jij je namelijk depressief en heb je weer pep nodig om je goed te voelen. Dit blijft aanhouden tot na je examen. En dan te hopen dat je in die paar weken niet verslaafd bent geraakt. Voor een toekomstig leraar vind ik je behoorlijk onverstandig. Neem aan dat je geen drugs aan je leerlingen zou adviseren. Dus waarom wel zelf gebruiken. Ik lees dat je 12uur slaapt? Denk je niet dat je dan op de rand van een burnout zit? Excuus alvast mocht ik cranky overkomen.... heb slecht geslapen en ben lockdown beu😅 Klik om te vergroten... 12 uur slaap is 5 uur te veel aan slaap. 7 uur slaap is het meest gezonde en productieve voor het menselijke brein. Alle uren daar over heen tellen x 2 als uitputtend. Dus sorry vindt het echt niet gek dat TS zegt zo vermoeid te zijn.."
"Snowflakeje zei: Das nu eens raad ☺️ IPv af te breken tips geven thx makker! Ben ni van plan om te gaan Misbruiken en zou het proberen week voor examen 1malig... Klik om te vergroten... Je komt voor advies en mensen vertellen wat wel en niet verstandig is. Drugs en studeren is al geen aanrader, en zeker geen goed advies. Drugs gebruiken tijdens je studie terwijl je rol model bent voor studenten is al helemaal niet oké in menig ogen hier, en er zijn hier al voorbeelden genoemd door gebruikers die op zich direct aanraden geen drugs te gebruiken voor deze doeleinden. Je negeert de juiste raad en bestempeld de mensen die geen groentje zijn in deze takken als de mensen die je afbreken?"
"Snowflakeje zei: Nee maar vraag raad... indien het toekomt zal ik het idd miniem proberen.. wil uittesten wat het doet... experimenteren.. heb dan nog 10d eer het examen is... Klik om te vergroten... Uitslag van de test: je gaat je examenstof niet opnemen, waardoor je frustratie en irritatie krijgt wat leidt tot examenstress (meer dan je mogelijk al hebt) en de come down van een goed doorhaal moment op stims maakt dat alles niet leuker voor je, waardoor je brak en vermoeid met tegenzin verder je examenstof moet gaan maken wat kan resulteren in zakken tot. drugs en studeren is geen verhaaltje met een goed einde."
"Snowflakeje zei: Als je 1 lijn neemt op de Middag? Tegen s avonds kan je slapen? Allee ik toch... van pep ga je toch in (deels)hyperfocus? Klik om te vergroten... Pep en hyperfocus? Je neemt niks op van stoffen die je op dat moment probeert te verwerken.. sterker nog, tijdens gebruik treedt er conditionering op. Dat betekent dat je lichaam zich instelt op de invloed van de stimulant. Op den duur kan het extra moeilijk worden om nog zonder invloed van de stof te studeren of concentreren. In theorie/praktijk zou dit makkelijker ook tot een verslaving kunnen leiden."
"Slikken kan, bommetje van maken met vloei bijvoorbeeld, of nog beter: lege capsule vullen. (Als je niet tegen de chemische smaak kan)"
"Ja en hij is zij niet en zij is hij niet, en het voegt niks toe uiteindelijk aan zijn vraag."