Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kittekatty zei: Op een gegeven moment raakt van veel drugs de lekkere glow, de illusie éven dat het leven geweldig is, en iedereen lief, dat zie je ( you tube oa) de junkies die elke keer die rush zoeken en dan is het weer nét niet DAT gevoel. ik heb 16.00 en vanavond 3 capsules 100 gehad 3 mmc . En 1 nasaal 30. Ofzo. En het is niet meer het zelfde, maar oke, ik ben alleen , dochter bij vader 1 nacht per week, Al een zolpidem genomen , maar die trekt t nog niet. Ik ga lekker nu Hay Day spelen . Twee accounts dus schuur vullen, wat mensen helpen. En hier ff spieken soms... Maar ik , de ADD dwaal kont, dwaal af. Ik geniet ervan ookal minder intens , maar mijn slaapkamer heeft lampjes , kaarsje aan, tv als ik zo wil. stilte , geen appjes en vragen en telefoon..... twee katten op bed . Konijn naast bed ( los) . Dit is mijn favo ( saaie misschien) setting elke keer als ik soms ff in mijn bubbel wil en de wereld langzamer draait , de nacht is tof. En ik ook in mijn bubbel . Klik om te vergroten... Vind een kat kroelen ook erg fijn als ik drugs gebruik zo lekker warm en zacht."
"1. LSD - tja heerlijk in mijn eigen bubbel zitten met 300ug. 2. MDMA - niets kan op tegen mdma tijdens een lekker techno feest. 3. Speed - je wordt er lekker wakker van(als ik veel neem). Wel oppassen voor porno en sex binges. 4. Wiet- muziek klinkt gewoon geweldig en voel mij helemaal zen. 5. Psilocybine - best lekker om truffels te eten. Hou van de emotie dat het in mij losweekt. Lekker baby foto's van mn kids kijken en een potje janken. Voelt heerlijk."
"Amisulpride zei: Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT Klik om te vergroten... Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik."
"Amisulpride zei: Haha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide? Klik om te vergroten... Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen"
"Amisulpride zei: Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt. Klik om te vergroten... Ligt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha."
"Amisulpride zei: Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms niet Klik om te vergroten... Klopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut...."
"Amisulpride zei: Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippy Klik om te vergroten... Hmm nog nooit een spiegel gezien denk ik....."
"Stonologie zei: Vind je LSD meer euphorisch dan psilo? Bij mij juist omgekeerd. LSD is nooit in de buurt gekomen zelfs, wel euphorischer dan MDMA maar niet in de buurt van paddos of truffels. Klik om te vergroten... Welke dosering lsd heb je dan gebruikt?"
"Stonologie zei: Uhhh heb 6 soorten LSD gedaan, tussen de 10 en 250ug. 250ug is voor mij ego death, 100ug is een HELE sterke trip. Ik denk dubbel zo sterk als de meeste voelen op die dosis als ik lees en om mij heen hoor. Tryptamines heb ik ook heel veel soorten op verschillende doseringen geprobeerd, ook met LSD. Klik om te vergroten... Hmm apart dat je toch lsd niet euforischer vindt dan truffels. Maarja is voor iedereen anders"
"LSD by far"