#1
Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
Dat lijkt me inderdaad wel..OnderDeEik zei:Het zou nog wat zijn als het nog niet eens om een soort van members card gaat maar om iets om te gaan bijhouden hoeveel iemand nou koopt.
De wiet chipkaart! :')
Zodra touristen geen wiet meer mogen kopen in de coffeeshops krijg je een daling van touristen (Ja, zoveel is er nu ook weer niet te zien in bijv. Amsterdam) en inkomsten. Wat meer mannetjes op straat die wiet verkopen lijkt me ook nog een gevolg ervan.
Lauu zei:bepaalde plekken of verkooppunten ontheffingen kunnen gelden.
Flameon zei:Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
zonder pasje toch wel?
Sublimo zei:Flameon zei:Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
zonder pasje toch wel?
Je krijgt alleen maar een pasje als je de Nederlandse nationaliteit hebt.
Natuurlijk gaan ze buitenlanders niet binnenlaten... Als ze buitenlanders toch binnenlaten heeft het systeem geen enkel nut.
Flameon zei:en hoe komen hollanderse aan die pasjes????
zal dan toch ook pasfoto oid op moeten komen
Flameon zei:Dat zal veel mensen te lastig worden .... met als gevolg: zwarte handel in wiet.
Dat weet ik heel zeker!
Flameon zei:Nee, buiten het feit dat mensen moeten gaan zoeken naar een zwarte dealer.
Daarbij denk ik dat dit het begin is van het einde van de legale shops!
HTID zei:Ik hoop niet dat dit een landelijke database wordt zodat iedereen kan zien wat een faler ik ben![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."