#1
Oom Klaas zei:Buitenlanders moeten ook de mogelijkheid hebben om een pasje aan te vragen, anders kunnen ze dit systeem nooit invoeren want dan is het discriminatie lijkt me...niet dat het me veel uitmaakt.
Niet te vergeten dat de omzet welke coffeeshops, en daarbij ook grotendeels de overheid, jaarlijks maken met verkoop van 'goederen' aan buitenlanders miljarden bedraagt.
