Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L."
"DutchCookie zei: boterzuur zei: Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L. Klik om te vergroten... je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt Klik om te vergroten... Hmmm klonk inderdaad een beetje opschepperig, maarja, als je de mogelijkheden hebt. Wel een beetje jammer dat men blijkbaar moet voldoen aan jouw woordenboekje voordat men een stoner kan zijn. Dat is nog arroganter dan wat ik zeg."
"Oom Klaas zei: een l maken met kleine vloeitjes is niet echt moeilijk ofzo en zonde want het brand achterlijk snel weg Klik om te vergroten... True, maar als ik niet anders kan. Meestal heb ik een kort pakje rijstenvloei in m'n jas als last resort."
"In Arnhem kun je voor 10 euro een zak hasj van 5 gram kopen. Geen top hasj maar prima Maroc dacht ik. Kan me vergissen ben geen hasjroker. Coffeeshop de zero zero trouwens."
"Ik weet niet of iemand anders em al een keer verzonnen heeft. Maar wij hebben het rapper spel. Moet je een hijs nemen en pas als je een freestyle van minimaal 2 regels kan zetten mag je doorgeven. Mensen die falen krijgen uiteraard aan het einde van het spel een shotje voor elke faal."
"Oom Klaas zei: boterzuur zei: Ik weet niet of iemand anders em al een keer verzonnen heeft. Maar wij hebben het rapper spel. Moet je een hijs nemen en pas als je een freestyle van minimaal 2 regels kan zetten mag je doorgeven. Mensen die falen krijgen uiteraard aan het einde van het spel een shotje voor elke faal. Klik om te vergroten... Bah bah bah Klik om te vergroten... Tis niet voor niets een straf. Teminste, zo zien de meesten het. Verder is Jammen wel leuk. Zet Bob Marley - jammin' op en elke keer dat hij jammin' zingt moet je een hijs nemen. Zonder uit te ademen en zo ver mogelijk komen."
"Ze doen maar, ik kom toch wel aan m'n wiet... Ik denk dat Rutte en co. wat beter moet nadenken over de criminele gevolgen van dit plan."
"Ik vind alcohol niet chill genoeg om het regelmatig te doen."
"shag met een grammetje greendream er in. Driehoek tip en smoking black. Flink proppen maar dan heb je ook wat. ^^ Lekker stoned van geworden."