#1
Druppeltje zei:voor elk probleem is een oplossing he!!
Wij mensen hebben niet voor nix een mond,
als als er iemand zonder ned.nat. wat wiet wilt hebben uit de shop, ken diegene gewoon iemand vragen (die wel zo'n coffieshoppasje)...
en het lijkt me onwaarschijnlijk dat een blower hierop "nee" zegt... wij helpen elkaar toch!!!!
Klopt, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn van een gedoogbeleid met coffeeshops à volonté?