#1
Ohja, hoe kon ik die vergeten? Dankjewel :P
Sublimo zei:Ik denk ook dat het alleen maar voor meer problemen gaat zorgen. Ik ben benieuwd hoe lang dit systeem het overleefd.
kaasbaas zei:Ik benbangblij dat dit gewoon de eerste stap is naar het compleet verbieden van coffeeshops en cannabis.
kaasbaas zei:Sublimo zei:Ik denk ook dat het alleen maar voor meer problemen gaat zorgen. Ik ben benieuwd hoe lang dit systeem het overleefd.
Ik ben bang dat dit gewoon de eerste stap is naar het compleet verbieden van coffeeshops en cannabis.
Ik begrijp best dat je er zo over denkt hoor Sublimo. Maar hou de volgende wijze woorden alsjeblieft de komende tijd in je achterhoofd. Er gaat een boel veranderen, en iedereen komt aan de beurt..Sublimo zei:Mij zou het niet zo veel uitmaken, ik ben toch niet echt een gebruiker van wiet.
Pastor Martin Niemöller zei:They came first for the Communists,
and I didn't speak up because I wasn't a Communist.
Then they came for the trade unionists,
and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist.
Then they came for the Jews,
and I didn't speak up because I wasn't a Jew.
Then they came for me
and by that time no one was left to speak up.

Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
Dat lijkt me inderdaad wel..OnderDeEik zei:Het zou nog wat zijn als het nog niet eens om een soort van members card gaat maar om iets om te gaan bijhouden hoeveel iemand nou koopt.
De wiet chipkaart! :')
Zodra touristen geen wiet meer mogen kopen in de coffeeshops krijg je een daling van touristen (Ja, zoveel is er nu ook weer niet te zien in bijv. Amsterdam) en inkomsten. Wat meer mannetjes op straat die wiet verkopen lijkt me ook nog een gevolg ervan.
Lauu zei:bepaalde plekken of verkooppunten ontheffingen kunnen gelden.
Flameon zei:Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
zonder pasje toch wel?
Sublimo zei:Flameon zei:Oom Klaas zei:Buitenlanders mogen ze toch niet weren uit de shops, gaat ze niet lukken.
zonder pasje toch wel?
Je krijgt alleen maar een pasje als je de Nederlandse nationaliteit hebt.
Natuurlijk gaan ze buitenlanders niet binnenlaten... Als ze buitenlanders toch binnenlaten heeft het systeem geen enkel nut.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."