#1
lysergine25 zei:De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.
Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.
En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.
Groet
Stonie
ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
Je kunt het ook roken of snuiven, ook gedaan,lekker genoeg, ( het was of hero of opium, ben laatst bij een topic hier erachter gekomen dat opium dus ook lichtbruin kleurig kan zijn en kan lijken op hash, maar opium ligt denk ik wel kwa effect dicht bij heroine ).

