Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
De pest is dat de meeste gaan gebruiken als ze ongelukkig zijn.

Dat is de hamerslag, de bodem voor een langdurige heroine verslaving.

En van de heroine word je heel gauw ongelukkig .... 2de nadeel.

Groet

Stonie

ps: Ik bewonder de mensen wel die het 1 x doen en nooit meer.
Mijn naalden fobie is gewoon te sterk.
Klik om te vergroten...

Je kunt het ook roken of snuiven, ook gedaan,lekker genoeg, ( het was of hero of opium, ben laatst bij een topic hier erachter gekomen dat opium dus ook lichtbruin kleurig kan zijn en kan lijken op hash, maar opium ligt denk ik wel kwa effect dicht bij heroine ).
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
BillyBilo zei:
opium is heel donker van kleur en het lijkt niet eens op heroine.
Klik om te vergroten...

Dan was het dus hero lijkt me zo.
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja zei:
^
Lucky you.
Pest is dat de meeste mensen er niet zo weloverwogen mee omgaan als jij, zij rollen er vaak onbewust steedds dieper in.
Wanneer je je er echter, zoals jij , bewust van bent waarmee je bezig bent is het niets gevaarlijker dan geblinddoekt, tijdens de spits, de A9 over te steken.

Grr.
Klik om te vergroten...

en zo is het precies!
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, waar is heroine te vinden? En hoeveel betaal je daar eigenlijk voor ?
r
reinierfaasseLid
01-01-2024, 00:00
#5
begin er niet aan..
begon op mijn 18e, ben nu 24 en ben alles kwijt!!!!
huis, vrienden, baan en ik heb hepatitis c door het shotten.
hou t gewoon bij xtc en een jointje, is veel beter
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#6
da's ook niet aardig....
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben ook nieuwschierig -> hoe oud ben jij Telefoon?

Eens kijken of mijn gevoel klopt...

Goed dat je begint te twijfelen. Blijf er maar vanaf. :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik besluit het bestaan van meneer frisko vanaf nu volledig te negeren.

Ja ik heb hulp ik hang al minder aan de pijp dan voorheen. heb een paar X gehot dus daar kan ik denk ikw el vanaf blijven.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toch iets ouder dan ik dacht. :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
nee en roken is ook dodelijk -_-
deze pagina is zo goed

(als je het nutteloze gezeik niet mee rekent)
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#11
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog wel wat in de schuur liggen.
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Ik heb nog wel wat in de schuur liggen.
Klik om te vergroten...

grapjas :hearteyes:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou loop eens naar zo'n figuur die strompeld over de kade of straat met vlekken in ze broek en shit in his face,en vraag hem waar hij scoort...

Kerel niet doen!!!!!

Sommige dingen moet je niet willen weten toch?

Damn...ze bestaan nog steeds anno 2006,de potentiele herojunks....

Wake up and don't cross the line....zou ik zeggen...

En wat betreft morfine....laat die shit pas in je pompen als je het echt nodig hebt.......
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
voor een keertje proberen zelfs te gevaarlijk maar ja moet je zelf weten
eigenlijk het moet wel een echte paradijs ziijn
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
elgeoffio zei:
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.
Klik om te vergroten...

whaha wat een verhaal joh....

vooral dit :
elgeoffio zei:
Nu heb ik ALLES al van drugs geprobeerd.
Klik om te vergroten...

kerel der zijn 100en verschillende soorten drugs...ook veel minder gevaarlijke verdovende middelen dan heroine!!
ik zou je leven niet op het spel zetten omdat jij wat snoepgraag bent qau drugs...
wat als je het nou eens leuk vind,denk je nou echt dat je het dan niet weer gaat doen????
get real dude!!!
verder als je het echt wil proberen en er moeite voor doet vind je het wel,ik kan het hier in een vingerknip krijgen maar ik hou me daar niet mee bezig...
tis voor mij al moeilijk genoeg om van de sos af te blijven!!!!! :( :(
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is dit niet tegen de regels van het forum?

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
Is dit niet tegen de regels van het forum?

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
Klik om te vergroten...
idd,die gaat er ZEKER onderdoor denk ik...
als je echt maar een paar x per jaar drugs neemt kan je(vind ik) niet zeggen dat je niet verslavingsgevoelig bent,aangezien je niet genoeg drugs neemt achter elkaar om verslaafd te KUNNEN geraken!!!
miss een beetje zin er soms in ja,maar dat noem ik niet verslaafd :( :wave:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#19
nutsss zei:
Is dit niet tegen de regels van het forum?

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
Klik om te vergroten...

Die mensen moeten we beschermen nutsss...
Wij allemaal denken mischien welleens hoe zou dat zijn wat voel je dan.....maar wij allemaal hoop ik, laten het bij die gedachten....het is een grens...een gevoel...een ervaring die je niet moet willen ondergaan om de simpele reden van de vele voorbeelden op straat....

En met deze grensoverschrijding hoef je niet aan te komen met het was maar voor 1x.........dat is al teveel vind ik...

Als een van mijn vrienden zo zou denken valt ie direct voor mij af.....permanent..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr 187 zei:
nutsss zei:
Is dit niet tegen de regels van het forum?

Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
Klik om te vergroten...

Die mensen moeten we beschermen nutsss...
Wij allemaal denken mischien welleens hoe zou dat zijn wat voel je dan.....maar wij allemaal hoop ik, laten het bij die gedachten....het is een grens...een gevoel...een ervaring die je niet moet willen ondergaan om de simpele reden van de vele voorbeelden op straat....

En met deze grensoverschrijding hoef je niet aan te komen met het was maar voor 1x.........dat is al teveel vind ik...

Let it be....
Klik om te vergroten...
hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels niet :(
ik zit ook met het gedacht dat ik heroine (OOOOOOOOIT) als ik oud(35-40) en wijs genoeg ben wel eens wil chinezen!!!
gewoon om het gevoel eens licht te hebben...

maar dat is mijn gedacht NU hé!!
maar waarschijnlijk tegen dan zie ik er toch vanaf,...
mn sos addiction heeft me echt doen nadenken en daar ben ik langs de ene kant ook blij mee,maar langs de andere wou ik dat ik nooit coke onder mn neus had gekregen!!!! :( :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."