Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done :rolleyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amdat dat zo is
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...

Niet om af te schrikken.

Dit zijn statistisch aangetoonde zaken. Bij spuiten heeft een groot percentage direct een verslavingsneiging, die zich ontwikkeld na een aantal keren gebruik daarna.

Ik ben het helemaal eens met zommes. Als je een gebruiker bent die een keer per jaar eens een pilletje hier of een snuifje daar neemt, dan is de overstap naar heroine absurd. Mensen, waar hebben we het over???

Heroine, Crack en dat soort onzin, daar moet je gewoon niet mee beginnen!!!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
fneawognfkgln zei:
^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
Klik om te vergroten...

Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
^_^ zei:
fneawognfkgln zei:
^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
Klik om te vergroten...

Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.
Klik om te vergroten...

ik ken iemand die slikt een strip valiums op, drinkt een paar biertjes, en die gaat van alles ondernemen, de stad door fietsen, en van alles en nog wat!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#9
^_^ zei:
fneawognfkgln zei:
^_^ zei:
Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Klik om te vergroten...

Dat eerste is waar.

Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
Klik om te vergroten...

Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.
Klik om te vergroten...

Hm, nou ik ben bang dat dit een vooroordeel is hoor, ik ervaar mijn opiaatgebruik toch heel anders dan simpelweg "een lekker gevoel", ik ga al helemaal niet liggen en ik heb daarna minstens een paar dagen helemaal geen zin erin... En ik heb er dan zeker wel wat aan gehad. Nee, bij coke heb je als het uitgewerkt is (of eerder) sterk de neiging om meer te pakken, maar als je bij bruin eenmaal op de goede dosis zit ben je wel ff zoet, en om daarna gelijk door te gaan met een nieuwe dosis? Ik doe het nooit, vind het onverantwoordelijk en heb er al helemaal geen zin in, als ik net nuchter ben kan ik daar ook van genieten... Tja dit is slechts mijn ervaring hoor, maar toch denk ik dat je een heel verkeerd beeld hebt van heroïne. Tja, wie niet, maar oké, ga dan niet dingen zeggen erover, en zeker niet "dat je er niks aan hebt voor recreatief gebruik".

fnea.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje
Klik om te vergroten...

Hoe kom je aan die shit dan?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gekocht
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kim zei:
Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje
Klik om te vergroten...

Dat hoort zo, je hebt het gechineesd neem ik aan?

Good quality dope melts when you heat it, turns into a light brown oil and can move easily around the foil. Carlos: "If it leaves a trail of little black specks, then you're okay." When the oil sets it turns into a resin-like substance. The resin should be hard as glass and transparent. "It's also a good tip to take the drop of resin from the foil and hold it up to the light. If it comes easily off the foil without crumbling and if you can't see any impurities when you hold it up, then you can assume your dope is good."
http://www.drugtext.org/sub/chase1.htm
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Klik om te vergroten...

Ik doe heel erg m'n best om er zo verantwoordelijk mogelijk mee om te gaan. Ik rook zo'n twee maal per week heroïne. De dagen dat ik niet rook, heb ik er geen behoefte aan. Op dit moment is het niet moeilijk voor mij: ik heb veel afleiding en een leuk leven. Veel vrienden en een leuke relatie.

Degene die mij nog kennen van 'vroeger' op dit forum, toen was ik dus wél verslaafd aan heroïne. Maar sinds ik ben gestopt met die verslaving heb ik het af en toe gebruikt en het is nooit meer in de buurt gekomen van een verslaving. Verder heb ik er nooit echt moeite mee gehad. In totaal ben ik een half jaar écht verslaafd geweest aan heroïne. Benzo's en Ritalin, dat was totaal twee jaar. Het verschil met toen: ik had toen geen leuk leven en veel problemen.

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#18
fneawognfkgln zei:
Mulholland Drive zei:
Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!

Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Klik om te vergroten...

Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.

fnea.
Klik om te vergroten...

Goed dat je leven op orde is en gevuld met goede dingen. Het is ook juist dat je inziet dat er risco's aan zijn verbonden.

Toch denk ik dat 2 keer per week erg veel is, en als je leven wat minder loopt heb je dan geen terugval kansen?

Het is gewoon 104 keer per jaar man. Dat vind ik echt veel. Maar ik vind heroine zo afschrikwekkend dat ik überhaupt een enkele keer al bizar vind.

Misschien ben ik wat conservatief hierin...Ik respecteer je keuzes, en ik neem van je aan dat dit voor jou werkt.

Ik snap ook helemaal de behoefte om het elk weekeinde te doen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Frisko zei:
Kim zei:
Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten
Klik om te vergroten...
:rolleyes:
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen... :beer:
Klik om te vergroten...

Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen
E
EuphoriaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad, waar is heroine te vinden? En hoeveel betaal je daar eigenlijk voor ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."