#1
waarom zou je dat in godsnaam doen? hero is echt not-done 


^_^ zei:Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
^_^ zei:Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
fneawognfkgln zei:^_^ zei:Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Dat eerste is waar.
Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
^_^ zei:fneawognfkgln zei:^_^ zei:Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Dat eerste is waar.
Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.
^_^ zei:fneawognfkgln zei:^_^ zei:Om je af te schrikken. En terecht, het is echt een drugs waar je toch echt niks aan hebt als recreatief gebruik.
Dat eerste is waar.
Dat tweede is absolute bullshit. Dopamine- en opiaatreceptoren, dat klinkt mij wel recreatief in de oren. Omg dat rijmt, hihi. Anyway, het is heerlijk. Dit is mijn ervaring maar met mij ervaren bijna alle gebruikers dit zo. Kijk eens naar het aantal verslaafden... Doen die het om het zweet, de kots en de jeuk? Pssst, volgens mij vinden ze het stiekem toch wel een heel klein beetje recreatief hoor!
Ja ik zeg ook niet dat het niet lekker is. Ik vind alleen dat je er niks aan hebt omdat je met die drugs alleen maar gaat liggen, een lekker gevoel hebt, en dan daarna alleen maar zin hebt in meer van dat spul zonder dat je er wat aan gehad hebt. Behalve dan een paar uur een lekker gevoel. Ook ik ben opzich wel nieuwsgierig naar wat voor gevoel dat kan zijn maargoed ik sluit het op dit moment wel uit dat ik het ooit wil gaan doen.
Kim zei:Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje
Kim zei:Ik had vanavond ook vage zooi . ik ben niet echt heel bekend met hero maar deze was na t smelten echt een vies zwart drapje
Mulholland Drive zei:Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!
Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Kim zei:Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten

fneawognfkgln zei:Mulholland Drive zei:Zo te lezen ga je er dan verantwoordelijk mee om!
Ikzelf zou mij daartoe nooit lenen.
Hoe het ook moge zijn, het zou stom zijn te ontkennen dat ik me op glad ijs bevindt. Het is tenslotte wel een opiaat. Maar het is een risico dat ik wil nemen, het voelt juist voor mij en het is gewoon heerlijk om in het weekend lekker weg te nodden bij opium dreams.
fnea.
Frisko zei:Kim zei:Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten![]()
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."