Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je moet een een keer keta met acid gebruiken."
"ehm. 2 jaartjes terug had ik een joint gerookt. daarna wat rare shit gedronken en toen daarna nog wat rode vodka. toen ben ik in een steegje tegen de muur gezakt. heb daar de hele nacht gezeten met nog iemand die bij me bleef. heb die hele steeg onder lopen kotsen. en ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan en heb toen heerlijk geslapen. het kwam denk ik door de drank. maar de wiet was gewoon de druppel."
"ik heb nu op dit moment een halve gram op. en zit met de volgende dingen. - absoluut geen honger. wel een knorrende maag die schreeuwt om voedsel, maar krijg het gewoon niet weg. - licht gevoel in mijn hoofd als ik duizeligheid. ( zal ook wel met dat eten te maken hebben, maar is tog wel versterkt) -rusteloosheid. sta steeds op, ga ik dansen ( in mijn eentje) ga weer zitten, ga weer staan. heen en weer lopen. - staren, zit soms minuten lang naar iets te staren zonder te denken. - steeds meer. wil om het half uur weer een lijntje, anders voel ik me een beetje down. - warm en koud. krijg het steeds koud, dan weer warm. wat zich uit in ligt transpireren terwijl ik zit. - behoefte aan gezelschap. wil iemand om tegen te praten. of gewoon even een lijntje mee te nemen. - blaas. moet steeds plassen. - tintelingen in mijn benen en vingers. - behoefte aan muziek. bij voorkeur goa. - geen dorst. heb de hele dag nog niet gedronken, heb zin in sap maar heb het niet in huis. moet eigenlijk even een kopje thee nemen. is toch belangrijk goed drinken - nerveus. pulken aan kleding, wondjes, pukkeltjes etc. - ongelooflijk veel zin in een joint, maar gebrek aan wiet. zit daarom om de 5 minuten een nieuw shaggie te draaien. - geirriteert omdat ik eigenlijk heel veel wil doen maar gewoon blijf zitten. nou. dat dus."
"MetaalKonijn zei: Deranged zei: Pijnlijke kiezen. Klik om te vergroten... Één van de voornaamste redenen waarom ik speed niet geweldig vindt, na een paar dagen voelt 't alsof ze me den bek uitrotten. Klik om te vergroten... dat wel! ik heb deze week een paar dagen rond gelopen met een kapotte onderlip en een vet gevoelig tong puntje.. beetje lopen kauwen in mijn slaap denk ik .."
"ik gebruik zo eens in de zoveel weken pep, nog nooit last van gehad dat ik het echt nodig had, ik vind alleen de effecten een beetje jammer, gebeurt weinig, (behalve dat me kraakbeen langzaam verdwijnt en me neus serieus pijn doet als je er op drukt.) staat een beetje strak, maar dat is het ook wel. je kunt het gebruiken, maar stel je er niet teveel van voor, en 1 keertje maakt zeker niet uit. de ontwenningsverschijnselen komen pas bij serieus regelmatig gebruik, maar dat ligt bij iedereen natuurlijk anders door het feit dat iedereen zijn eigen grenzen en tolorantie niveau heeft. probeer het uit, en vertel wat je er van vond ."
"ik heb 5 maanden achter elkaar ritalin gebruikt, was aan het einde 20 kilo afgevallen, kon niet meer slapen, en het effect is lang niet zo leuk als in bijv, coke of speed. en het is troep. gebruik goede drugs, maar ga alsjeblieft niet de huis tuin en keuken junk uithangen.."
"eehm. afgelopen 2 weken had ik.. 2 en een halve pil, 1 halve. en 1 hele."
"fneawognfkgln zei: McKenna, Leary?? Van die acid hippies ghehehehe Die kan je toch gewoon nÃét serieus nemen.... ghehehehehe Heb et niet zo op hallucinogenen. Klik om te vergroten... haha, nee serieus nemen kun je ze niet, maar ik vind het wel geweldige mensen"
"TimeKiller zei: liever acid hippies dan hero junks :P Klik om te vergroten... ik voel me gevleid :P"
"ik ga hier geen verhaaltje houden hoe vreselijk zielig ik ben, maar luister goed, blijf alsjeblieft met je vingers van de smack af.. elke dag bedelend en stelend de straat over, omdat je je shot nu echt wel nodig hebt, maar je laatste tientje heb je gisteravond al in je arm geshot, en nu kun je amper nog meer lopen.. want het is geen geestelijke verslaving, een lichamelijke, wat dus betekend dat je lichaam zwaar begint te protesteren.. alsof je een schop in je maag hebt gekregen.. mijn benen te zwak zijn om me nog te kunnen dragen.. alles houd op, weetje dat.. als je in die situatie verkeerd.. welke vrienden gaan je helpen? niemand, want niemand wil bevriend zijn met een smerige junk.. ja, alleen de andere junkies.. want misschien valt er bij jou nog wat te scoren.. als je echt te hoog in je nood zit.. heroine is leuk, leuker dan leuk, en je blijft er niet van af, hoe mooi alles is, zo verrot gaat het worden.. doe normaal, en hou het bij je pilletje, want dat vond je wel wat, zei je.."