#1
Mr 187 zei:Hehe weet je frisko ik ga je nu wat vertellen wat voor mij geld maar denk ik ook voor jou...
1.je kan coke niet verglijken met iets anders,het is en blijft een gelegenheid drug zolang je er niet voor steelt en met mate gebruikt.
2.De verslaving of liever gezegt de gewoonte want dat is het, kan je niet vergelijken met een lichamelijke verslavende drug zoals hero.
3.Het is wel zo dat je oude wereldje van vroeger voor goed is verpest,was het eerst nog een biertje en een peuk,dan hoort nu een snuf erbij..het is geestelijk.......maar wel een lastige...



elgeoffio zei:K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar![]()
Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.
Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.
Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet![]()
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.
elgeoffio zei:Nu heb ik ALLES al van drugs geprobeerd.
idd,die gaat er ZEKER onderdoor denk ik...nutsss zei:Is dit niet tegen de regels van het forum?
Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.

nutsss zei:Is dit niet tegen de regels van het forum?
Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels nietMr 187 zei:nutsss zei:Is dit niet tegen de regels van het forum?
Iemand die zo naief is, een paar keer per jaar drugs doet en dan hero wil 'proberen' die mag het hebben van me. Vertel ons even hoe het beviel. Als dat nog lukt.
Die mensen moeten we beschermen nutsss...
Wij allemaal denken mischien welleens hoe zou dat zijn wat voel je dan.....maar wij allemaal hoop ik, laten het bij die gedachten....het is een grens...een gevoel...een ervaring die je niet moet willen ondergaan om de simpele reden van de vele voorbeelden op straat....
En met deze grensoverschrijding hoef je niet aan te komen met het was maar voor 1x.........dat is al teveel vind ik...
Let it be....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."