Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeertje hero probere, maar waar te vinden?

Keertje hero probere, maar waar te vinden?

187 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
lichamelijke pijn Echter dan bijvoorbeeld geestelijk lijden?
Klik om te vergroten...

Dan bedoel ik, de keuze om heroine te nemen, om lichaamlijke pijn te verzachten.
Ik heb het nooit gebruikt dus kan ook niet zeggen wat nu de geestelijke pijn is van... vandaar
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
yellowmoon zei:
voor een keertje proberen zelfs te gevaarlijk maar ja moet je zelf weten
eigenlijk het moet wel een echte paradijs ziijn
Klik om te vergroten...

Paradijs? Tot je nek in de schulden zitten? Jezelf totaal verwaarlozen? Het contact met de buitenwereld helemaal verliezen? Is dat nou een paradijs..
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#3
drollegekte zei:
Paradijs? Tot je nek in de schulden zitten? Jezelf totaal verwaarlozen? Het contact met de buitenwereld helemaal verliezen? Is dat nou een paradijs..
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je stigmatiserend typen...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil ook een keer hero proberen. Dat lijkt mij een zeer waardevolle ervaring wat enorm veel toevoegd aan mijn leven :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tellius zei:
Ik wil ook een keer hero proberen. Dat lijkt mij een zeer waardevolle ervaring wat enorm veel toevoegd aan mijn leven
Klik om te vergroten...

JCutter, je hebt toch gewoon een leuk gevoel voor cynisme, toch? Anders zie ik geen andere mogelijkheid dan hier terplekke mijn pet op te eten.

Tellius
Klik om te vergroten...

Cynisme/Sarcasme moet je herkennen.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn facinatie voor drugs begon al erg vroeg. Helaas heb ik ook een stiekeme facinatie voor hero. Het is dat sommige contacten mij nog te jonge vinden, anders had ik al hero uitgeprobeert. Ik ben geboren met dit soort facinaties. Geen idee hoe dat kan. Al vanaf 6 jarig leeftijd riep ik al dat ik junk wou worden op de christelijke basisschool waar ik destijds mijn tijd zat te verkloten. Ik riep het altijd voor de gein, maar ik vond die mensen maar al te interessant en vooral die middelen die ze gebruikte. Dus er zit wel degelijk een stukje waarheid verborgen in mijn cynische opmerkingen.
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is goed van je, de lat vooral binnen handbereik leggen :wink:

Sommige dingen moet je gewoon niet doen. Ookal wil je het nog zo graag.

Ik hoop voor je dat je zal falen in je idealistische gedachte.
Gr., Eend
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude, blijf van die drugs af
wtf man, denk je égt da je genoeg zelfdiscipline hebt om er mee te stoppen?

wil je egt in die spiraal terechtkomen?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mr 187 zei:
Hehe weet je frisko ik ga je nu wat vertellen wat voor mij geld maar denk ik ook voor jou...

1.je kan coke niet verglijken met iets anders,het is en blijft een gelegenheid drug zolang je er niet voor steelt en met mate gebruikt.

2.De verslaving of liever gezegt de gewoonte want dat is het, kan je niet vergelijken met een lichamelijke verslavende drug zoals hero.

3.Het is wel zo dat je oude wereldje van vroeger voor goed is verpest,was het eerst nog een biertje en een peuk,dan hoort nu een snuf erbij..het is geestelijk.......maar wel een lastige...
Klik om te vergroten...

Amen! Goed beschreven
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
op die manier is af en toe een paar nakkies ook helemaal niet megaslecht of gevaarlijk.

Ik ken best wel wat mensen die af en toe eens een nakkie coke nemen omdat ze teveel gezopen hebben. zo kunnen ze nog ff door en zelfs redelijk recht naar huis lopen.

maar het wordt al heel anders als je elk weekend thuis een paar gram door je neus haalt. Nog steeds niet echt gevaarlijk, al zie je dan wel weer dat er toch altijd een stel zijn die ook doordeweeks gaan gebruiken en vaak veel ook. Sommige sukkels zonder wilskracht verliezen dan vaak hun baan, omdat ze vaak niet kunnen slapen. met alle sociale gevolgen van dien.
Maar er zijn er dan nog steeds zat die gewoon kunnen functioneren in de maatschappij. Zomaar stoppen is moeilijk na een tijd elke dag snuiven, maar te doen. Geestelijke craving is er natuurlijk wel, maar die is te overzien en makkelijk te dempen met een jointje of ene biertje ...

Echter .. zijn er in dat groepje ook altijd weer een paar, vooral degenen die hun baan al verloren, maar ook gewoon stropdasfiguren als ik, die gaan basen... en dan is eigenlijk het hek van dam, dan zijn er nog maar heel weinig die zomaar kunnen stoppen. En helaas zijn er dan ook nog maar heel weinig, die zichzelf en hun directe omgeving niet verwaarlozen of zelfs regelrecht enorm schaden!

thats the danger of cocaine .. it's quite manageble when you use it through your nose .. but when the base pipe shines, humans perish ...

en natuurlijk .. er zijn er (heel weinig) die wel gewoon eens per maand of 3 maanden een keer een paar grammetjes wegblazen en dat zo in de hand kunnen houden. al zie je toch vaak dat dat maar een x aantal jaar goed kan gaan is mijn ervaring. En met snuiven zie je gewoon veel minder verloedering :openmouth:

:wave:

ps en vergeet niet .. net als heroine, alleen in veel mindere en geheel andere mater, wordt jouw lichaam ook afhankelijk van cocaine. Zeker bij het basen. Je wordt niet zo doodziek als bij heroine-afhankelijkheid, maar trillen, nerveus, misselijk, slap, koud, jeukende ledematen zijn symptomen die je bij basers ziet die echt veel roken als ze een dagje niets hebben.
Heroine werkt wat dat betreft precies andersom, daar is het geestelijke aspect weer een stuk minder en anders in 'uitvoering', edoch wel zeer zeker aanwezig. En daarbij zijn de lichamelijke ontwenningssymptomen weer degenen die de boventoon voeren. Zoals misselijk, overal pijn, extreem koud en echt brandend bloed. Ik vergeleek het lang geleden ooit eens als 4 dagen lang doodgaan, waarbij je elke dag een beetje meer doorgaat, terwijl je de dag ervoor al dacht van dit is het einde, ik ga dood van de pijn...

ik denk dat je niet kan zeggen welke van de twee de sterkste ontwenningsverschijnselen hebben overall gezien... lichamelijk is het heroine, en geestelijk cocaine, maar beiden zijn zo erg dat iemand die het niet ervaren heeft, zich gewoon niet voor kan stellen hoe bizar erg het is. en toch zijn de meesten die er eindelijk na bloed zweet en tranen vanaf zijn gekomen, binnen 10 jaar weer teruggevallen .. over Geestelijk gesproken.

majah eigen schuld dikke bult he ...

:wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
opium is heel donker van kleur en het lijkt niet eens op heroine.
Y
Yayo1889Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dr zijn dr volgens mij genoeg die het wel doen. En vroeger werd het gebruikt als medicijn en als je eraan verslaafd raakte, dan was coke de oplossing!

Ik wil ook ooit nog weleens heroine gebruiken. Maar dan duidelijk wel roken, want naalden gaan er bij mij niet in.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee en roken is ook dodelijk -_-
deze pagina is zo goed

(als je het nutteloze gezeik niet mee rekent)
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#15
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb nog wel wat in de schuur liggen.
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deranged zei:
Ik heb nog wel wat in de schuur liggen.
Klik om te vergroten...

grapjas :hearteyes:
M
Mr 187Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou loop eens naar zo'n figuur die strompeld over de kade of straat met vlekken in ze broek en shit in his face,en vraag hem waar hij scoort...

Kerel niet doen!!!!!

Sommige dingen moet je niet willen weten toch?

Damn...ze bestaan nog steeds anno 2006,de potentiele herojunks....

Wake up and don't cross the line....zou ik zeggen...

En wat betreft morfine....laat die shit pas in je pompen als je het echt nodig hebt.......
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
voor een keertje proberen zelfs te gevaarlijk maar ja moet je zelf weten
eigenlijk het moet wel een echte paradijs ziijn
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#20
elgeoffio zei:
K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen.
Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit.
Enkel paar x per jaar :hearteyes:

Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd.
Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc.
Dit vind ik zelf beter dan coke.
Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en
daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur.

Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en
de kans op verslaving.
Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero.
Ook de cokedealers niet :smilingimp:
Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P
Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik.
Klik om te vergroten...

whaha wat een verhaal joh....

vooral dit :
elgeoffio zei:
Nu heb ik ALLES al van drugs geprobeerd.
Klik om te vergroten...

kerel der zijn 100en verschillende soorten drugs...ook veel minder gevaarlijke verdovende middelen dan heroine!!
ik zou je leven niet op het spel zetten omdat jij wat snoepgraag bent qau drugs...
wat als je het nou eens leuk vind,denk je nou echt dat je het dan niet weer gaat doen????
get real dude!!!
verder als je het echt wil proberen en er moeite voor doet vind je het wel,ik kan het hier in een vingerknip krijgen maar ik hou me daar niet mee bezig...
tis voor mij al moeilijk genoeg om van de sos af te blijven!!!!! :( :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."