Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ligt natuurlijk ook aan de shit die je koopt he, als ik naar de shop ga voor edelweis is het ook 16 euro de gram (verdomd goeie shit wel) maar als k voor purple haze ga is het echt 5/6 euro de gram, hier in eindhoven ook een goed aanbod van shops"
"sporten, effe alles eruit zweten mijn tip is: niet smoken als je niet stoned wil worden :P"
"gatverdamme, ik krijg het al benauwd en word misselijk bij het lezen van dit man. ik moet er niet aan denken. je moet gewoon niet fucken met dingen die er niet voor gemaakt zijn. overal is aan te komen (behalve hasjolie, das zo kut, niemand heeft het) iedereen kent wel iemand die iets gebruikt, en mensen die iets gebruiken, kunnen er dus ook aan komen je moet er alleen wel even wat voor doen en er het geld voor (over) hebben."
"ik ben er zo een die niet weet wattie gaat doen, ik ga dan weer lekker zitte, en dan een stukje lopen, dan effe de mongool uithange en dan weer zitte:P heel veel sjekkies natuurlijk echt wel de lelijkste sjekkies die ik ooit in mijn leven draai:P van die losse boomstammen met V-nekjes (als iemand snapt wat k daarmee bedoel:P)"
"koop een pakje Daro capsules, die omhulsels zijn perfect! (kweet zo geen ander medicein met capsules die gemakkelijk open gaan) plus, ze slikken ubermakkelijk weg lijkt me een stuk prettiger dan een verkreukeld vloeitje doorslikken"
"alsk xtc opheb eet k vantvoren vrijwel niks (mischien 1 boterhammetje ofzo) alsk in de downspace zit hebk super honger, maar als ik alleen al denk aan eten ga ik al bijna over men nek. drinken is alleen water, cola is wel zo vies dan. water heeft zo weinig smaak dat ik gewoon niet in de gaten heb dat ik aan het drinken ben. wat ook leuk is is om tegen iemand die ook mee aant spacen is en echt geen zin heeft om te drinken maar toch moet drinken (ivm oververhitting) zeggen dat het speciaal water is, en superlekker is. dan gaat het echt goed naarbinnen:P"
"het was volledig in xtaz' recht om iets te zeggen over zijn pil gebruik, het was wel degelijk on-topic, het topic was toch.. "teveel pillen" ? nou dan. zoals jij loopt te patse met je 10 pille en er niet trots op bent, vind ik dat xtaz best iets mag zeggen over zijn eigen pillen misbruik. het ging hier immers over teveel pillen en de tolerantiegrens..."
"inderdaad je mag echt wel heel trots zijn op jezelf even on-topic: doe het niet! kijk naar al die mensen die er eens aan begonnen zijn, die hebben allemaal weleens gedacht: eens, en nooit meer, maar dat werd meer, en meer, en meer, etc. kijk bijvoorbeeld naar deze: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=6107 echt hartverscheurend om te zien wat een ongelooflijke moeite het kost om af te kicken. vraag aan welke (ex)verslaafde dan ook, ze zullen je allemaal vertellen dat het gewoon slecht is, evil. ze zullen ook allemaal zeggen: niet doen! ikzelf spreek niet uit ervaring maar ik heb uit vele verhalen op dit forum de conclusie getrokken dat je het gewoon nooit moet doen. er is maar 1 situatie in mijn leven dat ik het zou proberen, en dat is als ik te horen krijg dat ik nog maar een paar weekjes te leven heb. doe het niet."
"hier word het hilarische grindcore-woorden spel vaak gedaan, gewoon zeer zieke combinaties maken (bijv: analesmegmaklodder, of stomapenetratie) het leukste is gewoon zelf spelletjes verzinnen"
"inderdaad, droge bakkes is kut."