Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lekker aceton >_<"
"halve gram 2cb ... gejat zat in me portomonee en die is gerolt >_<"
"ik word paraaa ;D"
"die caps zijn Heel vervelend gemaakt.. ik heb Onzettend veel moeite om 1 pil snuifbaar te maken ik doe het met een hakmejse ( ook voor speed/coke) enzo allemaal velletjes enzo dik hard super irritant Heeft iemand hier een goede metode voor ?"
"Laat maar .. Concerta is Geen speelgoed ><"
"het ligt bij mij aan de kwaliteid van de speed of me kaken ook een eigen leven gaal leiden ( en natuurlijk aan de hoeveel heid ) hoe zit dit bij jjullie ?"
"heb 2 vriendinnen van me die pep voor de eerste keer willen gebruiken mijn pep zit op 64% puur en vraag me af wat een mooie dosis is voor de eerste keer wegen ieder ongveer 55-65 kilo en ze willen niet klappertanden maar gewoon enrgie hebben en de speedrush ik dacht aan bommetje van 200mg ?"
"lekker .. en kaugom >_< ?"
"mss wel amar dan stata ie EXTREEEM strax en dan slaapt ie deze week niet :P"
"HC_DAPNHE_HC zei: Sinds oudjaarsdag/maandag nog niet geslapen in 2008 :P Klik om te vergroten... lol XD pep klepp!"