Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Toen ik 16 was had ik ook voor het eerst speed genomen, het was de beste ervaring ooit. Ik weet nogwel, de 1e avond dat ik het deed, het was maar een heel klein beetje!! Maar het was geweldig, gelijk de maandag erna ( op een zaterdag voor het eerst gehad ) met een vriendin de rest van de 1 gram leeggesnoven, voor haar de 1e keer voor mij de 2e.. we geloven nog steeds niet dat we samen toen ( nu 2 jaar later, en nog steeds gebruikend ) dat we samen toen zeker ieders 0,4 gram hadden gesnoven, volgens mij aardig veel voor een 1e keer.. maar het was gweldig! nu lijkt alles wel normaal.."
"naja ik blijf erop dat ik evengoed hero nog wel eens wil proberen, ik weet van mezelf dat ik sterk sta, maar ik ben gewoon erg benieuwd het enigste probleem blijft dat ik niet weet waar ik het weg kan halen, terwijl ik van iemand gehoord heb dat er wél iemand in Alkmaar is die het verkoopt.."
"Ik geloof dat je Amfetamine ( gewoon speed dus ) niet kan spuiten, alleen METHamfetamine ( of raak ik in de war met het 'roken' ervan ? )"
"Ik heb alleen nog maar speed gesnoven, ik heb een speciaal dingetje voor en dat is hardstikke simpel ( waarschijnlijk zullen meerdere die wel hebben ?) Maar hoeveel moet je in zo'n bommetje doen? En het is toch in een stukje vloei?"
"En dat heeft ook hetzeflde effect?"
"Inderdaad, waar is heroine te vinden? En hoeveel betaal je daar eigenlijk voor ?"