#1
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die zich goed voelt en geen problemen heeft, de behoefte heeft om aan de heroine te gaan. Je bent blijkbaar op zoek naar een nieuwe weg om in te vluchten.
reggae-weedjunk zei:Denk ff na voor je aan die sh*t begint want het is echt gewoon k*t troep. Je ziet er zoveel mensen aan kapot gaan die begonnen ook van Ja ik kan het wel hebben en ik raak toch niet verslaafd, maar 99% van hun is nu verslaafd en 90% daarvan liggen nu onder een brug te stelen en uit vuilnisbakken te eten. Denk na man!![]()
Frisko zei:nein,moet van 2 kanten komen hé papanutsss zei:Frisko zei:slechtt moment van de dag miss,beetje prul met de vriendin en kan der nie bereiken!!!nutsss zei:da's ook niet aardig....
voel me kut![]()
jaaa begrijp ik heel goed maar dan kan je toch niet zo op kimmie reageren? Vooruit ga je excuus aanbieden.![]()
![]()
![]()
nee maar als ik afga op verhalen van mensen om mij heen en van wat ik wist,of dacht dat ik wist dan is het algemeen geweten dat crackjunks ooit MOETEN overstappen op bruine spuiten OF coke spuiten omdat het roken hun niks meer doet!!
correct me if i'm wrong but i dont think so...
dus heb ik eig wel gelijk hé???
Frisko zei:ey hollandse HOER,als je binnekort niks maar dan ook NIKS meer van je crack roken voelt zal je wel moeten hééé!!!!!Kim zei:Frisko zei:Kim zei:Ik ga t denk ook maar niet meer doen de laaste x werd ik ook al vet misselijk. na t shotten![]()
algemeen geweten dat crack junks ooit moeten overstappen op heroine doordat ze de crack niet meer voelen...![]()
Nee stomme belg hero helpt de crash verminderen
happy life verders fucking klerewijf!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe heel erg m'n best om er zo verantwoordelijk mogelijk mee om te gaan. Ik rook zo'n twee maal per week heroïne. De dagen dat ik niet rook, heb ik er geen behoefte aan. Op dit moment is het niet moeilijk voor mij: ik heb veel afleiding en een leuk leven. Veel vrienden en een leuke relatie.
Die nieuwe signature van je, needlefreak... Ziet er positief uit allemaal (icm je posts)
Ik weet nog van twee, drie jaar geleden, dat je weleens op scholieren.com forum postte. Toen maakte je echt de indruk van een hopeloos persoon. Ook de slachtofferrol waar je in kroop. Sorry dat ik het zo zeg.
Tip: ik weet niet of je werkt, zo nee, probeer werk te vinden. Dat helpt echt enorm, ook voor je gevoel voor eigenwaarde, voor je ego.

stuikerken zei:Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
Frisko zei:Mr 187 zei:hmmmz,ben ik het deels mee eens,en deels nietnutsss zei:Let it be....![]()
ik zit ook met het gedacht dat ik heroine (OOOOOOOOIT) als ik oud(35-40) en wijs genoeg ben wel eens wil chinezen!!!
gewoon om het gevoel eens licht te hebben...
Hmm ik moet me beter verwoorden.frapannn zei:stuikerken zei:Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
Dus de bijwerkingen van hero geven je zelfs een aangenaam gevoel![]()
stuikerken zei:Hmm ik moet me beter verwoorden.frapannn zei:stuikerken zei:Ik vind die jeuk eigelijk helemaal niet zo irritant, ik neem het er gewoon bij.
En kotsen, als je een uur of 3 voor dat je gaat gebruiken niet meer eet ga je niet zo vlug kotsen hoor. En dat warme gevoel vind ik eigelijk wel zalig, vooral in de winter :P
Dus de bijwerkingen van hero geven je zelfs een aangenaam gevoel![]()
Nee, maar het is meer zo als je onder invloed bent van hero dat je je eigelijk niks aantrekt van de bijwerkingen. Welja ik toch niet.
En dat warme gevoel vind ik persoonlijk wel aangenaam ja.

Qocaïne zei:@ topicstarter... je kent de verslavingskansen.. je weet hoe slecht het is... waarom zou je dan toch willen grbruiken? Niet doen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."