Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi en vooral heftig verhaal... Iig blij dat het nu goed gaat :)
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#2
troebadoer zei:
Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.

Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.

Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )

Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.

Toch respect !
Klik om te vergroten...
ben jij wel eens suicidaal geweest?
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#3
helaas wel
S
ShrinkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed dat je er vanaf bent
Echt goed geschreven

Respect :)
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij de meeste lange verhalen sla ik hele stukken over, alleen dit verhaal vond ik zo aangrijpend dat ik ben blijven lezen :rolleyes: !
Dit soort verhalen horen meer thuis in films, ongelofelijk dat je al zoveel hebt meegemaakt joh :openmouth:
Good Luck!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
troebadoer zei:
Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.

Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.

Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )

Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.

Toch respect !
Klik om te vergroten...

Als iemand zelfmoord pleegt is het nooit iemand of iets zijn schuld, behalve van diegene zelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en zijn eigen leven, en bij zelfmoord, ook over zijn eigen dood. Ongeacht de situatie/mensen om hem heen.

:openmouth:
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#7
TechNora zei:
Als iemand zelfmoord pleegt is het nooit iemand of iets zijn schuld, behalve van diegene zelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en zijn eigen leven, en bij zelfmoord, ook over zijn eigen dood. Ongeacht de situatie/mensen om hem heen.

:openmouth:
Klik om te vergroten...

Aight :wave:

Goed geschreven, het is bijna fictie..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helaas is zelfmoord een van de dingen die precies op je geweten weet in te werken..
Ik denk dat ik mezelf ook schuldig zou voelen.
f
forslureLid
01-01-2024, 00:00
#9
pfff kerel echt respect

ik had zelf ook mijn verslavinggen

maar ik heb optijd ingegrepen(gelukkig)

echt respect kerel, ik als een man die nooit jankt moest nu echt een traantje wegvinken.
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net het script van een hollywood film compleet met happy end.
Wat een ZEIKVERHAAL!!!en dan die comments...
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#11
jaloers ofzo?

:wave:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb je nou een account gemaakt om dit te kunnen zeggen?
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jaloers?Welnee.
Ben allergisch voor dit soort emotionele diarree.
b
bertje008Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha ,nog even je commentaar een keer snel door gelezen.
4 regels 4 fouten ,en dan zo'n boek kunnen lezen hahaha , zul je ook wel 2 keer gelezen hebben he ? of heeft mamma je verteld wat erin stond?
wat een sul bah bah..
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#15
Awel,wilde gij een pumpke?
Zeker en vast.
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#16
All my love is hate
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zwolle....Tsja, dat zegt genoeg.
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#18
das pas proza
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

Lenin zei:
Ik weet niet of ik het ooit helemaal krijg neergeschreven.. en als het me lukt twijfel ik nog harder of ik het ooit zal uitbrengen. Als ik het uitbreng komt het zoiezo onder een alias want zeg nou zelf.. Zou jij een psycholoog willen aannemen die een tienerhoertje is geweest?
Klik om te vergroten...


Even hierop : ja! Natuurlijk, liever een psycholoog die het leven heeft geleerd door het te leven en niet door middel van boeken. Jij hebt zoveel mensen gezien, gekend, ontmoet, etc. dat je misschien meer mensenkennis hebt dan een ander persoon die pyschologie heeft gestudeerd. En jij hebt vooral nu juist het voordeel met je opleiding erbij zo kun je elk situatie uit het verleden of van nu op een juiste manier analyseren. Ik vind je een helemaal topgozer ! Echt zoveel shit meegemaakt maar toch houd je je staande.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."