#1
Mooi en vooral heftig verhaal... Iig blij dat het nu goed gaat ![:)]()
ben jij wel eens suicidaal geweest?troebadoer zei:Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.
Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.
Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )
Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.
Toch respect !
!troebadoer zei:Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.
Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.
Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )
Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.
Toch respect !
TechNora zei:Als iemand zelfmoord pleegt is het nooit iemand of iets zijn schuld, behalve van diegene zelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en zijn eigen leven, en bij zelfmoord, ook over zijn eigen dood. Ongeacht de situatie/mensen om hem heen.
![]()


Lenin zei:Ik weet niet of ik het ooit helemaal krijg neergeschreven.. en als het me lukt twijfel ik nog harder of ik het ooit zal uitbrengen. Als ik het uitbreng komt het zoiezo onder een alias want zeg nou zelf.. Zou jij een psycholoog willen aannemen die een tienerhoertje is geweest?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."