Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
j
juustinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
OMG en ik dacht dat ik nog wle een slechte geschiedenis had!!
Ik werd er zelfs een beetj bang van man. zelf doe ik ook wellis iets, maar dit wil ik echt niet!
Al het respect dat ik in mijn ziel hebt gaat nu naar jouw!
Mooie manier van schrijven. geen moment oninteresse letterlijk vanaf woord 1 tot laatste woord!
N
NomiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook ik heb hier eigenlijk geen woorden voor maar probeer het toch maar:
Jeej, wat een verhaal! Heel aangrijpend en sterk hoe je je hier doorheen hebt geslagen :)

Ik wil niet melodramatisch doen maar ik vind dat de manier waarop je jou leven omzet in woorden kunst heet.

Is je boek inmiddels al uitgebracht? Zo ja, wil ik het ook erg graag lezen.. Je hoeft niet bang te zijn voor de reacties, kijk maar naar de reacties die je hier krijgt.

Zoals meerdere mensen hier al hebben gezegd: je zou dit ook echt moeten uitbrengen op film!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben het eigenlijk meer met Drientje eens.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Positief? Die negativiteit komt gewoon door de personen hun visie en al die belachelijke... stigma's rondom heroine en opiaten in het algemeen.

Gister nog bij een kerel thuis geweest, hebben wat core/hardstyle schijfjes opgezet. Hij deed een spuit en ik snoof een lijntje.

Echt grappig dat die kerel is :tearsofjoy: haha goed geamuseerd toen veel gelachen, biertje gedronken... Go opiate users go, laat je vooral niet bang maken van mensen die het niet kunnen accepteren! Het spijtige alleen is het er mee kunnen omgaan.
E
ErickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het verhaal ook gelezen, krijg geen kippevel of iets dergelijks. Lijkt meer op "ik was 16 en verslaafd" ook al zo'n boek. Ik zit er niet op te wachten.
Zorg nu maar dat je clean blijft, en succes ermee :confused: Erick
s
smeerbeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heftig verhaal, jezus. Super goed dat je nog steeds clean bent en je je leven weer op orde hebt.

Ik denk dat het een goede beslissing is geweest om er toch voor te kiezen je boek uit te laten brengen. Er zijn mensen die je met dit verhaal echt kan helpen en ook al is het maar 1 iemand die je ermee helpt, dat zou al fantastisch zijn.
Nu ik het hoofdstuk heb gelezen wat je net hebt geplaats, ben ik er gewoon even stil van. Jouw verhaal is al erg aangrijpend, maar nu dus blijkt dat de sex met de man voor geld niet vrijwillig is geweest, is dat natuurlijk nog verschrikkelijker om te lezen.

Ik hoop dat het je ooit gaat lukken/al is gelukt om deze vreselijke traumatische ervaring te verwerken, voor zover dat mogelijk is. Vergeten doe je zoiets helaas natuurlijk nooit.

Ik wens je alle geluk en voorspoed toe en heb diep respect voor je.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

vire zei:
je zou schrijver moeten worden,.. :wink:
het is ongelofelijk meelsepend,..
heel me geschreven en erg heftig
Klik om te vergroten...
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

Lenin zei:
Ik weet niet of ik het ooit helemaal krijg neergeschreven.. en als het me lukt twijfel ik nog harder of ik het ooit zal uitbrengen. Als ik het uitbreng komt het zoiezo onder een alias want zeg nou zelf.. Zou jij een psycholoog willen aannemen die een tienerhoertje is geweest?
Klik om te vergroten...


Even hierop : ja! Natuurlijk, liever een psycholoog die het leven heeft geleerd door het te leven en niet door middel van boeken. Jij hebt zoveel mensen gezien, gekend, ontmoet, etc. dat je misschien meer mensenkennis hebt dan een ander persoon die pyschologie heeft gestudeerd. En jij hebt vooral nu juist het voordeel met je opleiding erbij zo kun je elk situatie uit het verleden of van nu op een juiste manier analyseren. Ik vind je een helemaal topgozer ! Echt zoveel shit meegemaakt maar toch houd je je staande.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
100% respect voor je, lenin
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#10
je zou schrijver moeten worden,.. :wink:
het is ongelofelijk meelsepend,..
heel me geschreven en erg heftig
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Woow, heftig, ik vind t echt superknap van je dat je er weer helemaal bovenop bent gekomen
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een hartverscheurend verhaal, halverwege kreeg ik helemaal zo'n leeg gevoel :(. Maar gelukkig is het nog vrij goed afgelopen :)

Ik heb echt respect voor je dat je je er doorheen hebt weten te slaan!
K
KaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Prachtig geschreven man, ik vind het geweldig dat je je erdoor heen hebt geslagen, afgekickt en school afgemaakt. Je bent echt een sterk persoon en ik heb ontzettend veel respect voor je. Blijf sterk ouwe!
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit deed me toch even nadenken... Prachtig geschreven en proficiat dat je bent kunnen stoppen :wink:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#15
weet echt niet wat ik er van moet zeggen, maar het raakt me wel :(
N
NSHDHLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi Lenin,

Jouw verhaal raakt me echt. Ik werk zelf in de verslavingszorg in Den Haag (dus ik ben wel wat gewend), maar zo'n verhaal als dit ben ik nog nooit tegengekomen en ik moest echt even drie keer slikken toen ik je verhaal gelezen had. Super veel respect hoe je je emoties op papier kunt zetten en de manier waarop je je gevecht hebt gewonnen !

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen....

Stay in there !

MUCH RESPECT en ik wens je al het geluk van de wereld toe ! :)

NSHDH
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey Lenin,

Wat een indrukwekkend verhaal.

Knap dat je toch al die tijd weer kracht hebt gehad om door te gaan!

Heroïne is verschrikkelijk, als het je eenmaal te pakken heeft laat het je nooit meer los, je bent gewoon chronisch en ernstig ziek voor de rest van je leven nadat je eenmaal een keer verslaafd bent geweest. En ja, daar moet je dan maar mee leren omgaan... En dat is niet makkelijk hè.

Ik ben zelf al drie jaar bezig met heroïne, wel periodes gehad van een paar maanden dat ik clean was van de bruin, nu weer ff een lastige periode met een paar keer per week gebruik, en ik heb ook wel wat harde en erge dingen meegemaakt, maar zo erg als jij, gelukkig niet! ik vond het echt erg om te lezen.

Ik hoop dat je altijd genoeg mensen om je heen zult houden die je blijven steunen, want dat is misschien wel het belangrijkste naast wilskracht.

Veel sterkte, en goed van je dat je die laatste keer, van de bruin bent afgebleven en dat meisje de deur hebt gewezen!

grtz,
fnea
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marklar zei:
Ik wil reageren, maar heb geen woorden. Je verhaal raakt me heel erg. Blijf schrijven, ben je erg goed in! :)
Klik om te vergroten...
hier hetzelde ,schrijf een boek over je leven joh ik zou het zeker kopen :mrgreen:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Wat Frisko zegt!
Petje af, je manier van schrijven blijft boeien, wat een vreselijk heftige levensgeschiedenis.

Denk je werkelijk dat jij je moeder 'vermoord' hebt? Je zegt dat ze al langer depressief was, daar was jij toch niet schuldig aan neem ik aan? Wel een erg harde klap :(
Voor Jhona hetzelfde eigenlijk, in mijn ogen is het niet terecht om jezelf daarvan te beschuldigen. Hij zat gewoon diep in de problemen. De verantwoordelijkheid ligt uiteindelijk niet bij jou, denk ik althans.

Schokkend wat je allemaal hebt meegemaakt. Gelukkig leef je nog!! Zo te lezen gaat het nu de goede kant op :)

Hoe is nu het contact met die oude vriend(en) van je?
Klik om te vergroten...

Echt een heftig verhaal. En de titel was een positief verhala over drugs en ik die tekst geboeid lezen en ik dacht echt wat is hier positief aan?? En toen kwam het einde in zicht toen kwam gelukkig het happy end. Ik denk dat je het kan omschrijven als een klein wonder en dat dit happy end maar voor weinige met zon achtergrond is weggelegt. En veel mensen omje heen hebben dan ook niet dit happy end gekregen. En ik begrijp heel goed dat je het daar voor de rest van je leven moeilijk mee zal hebben zou iedereen hebben.

Maar echt super goed dat je nu ander helpt dat is echt heel respectvol echt goed man.

Helaas maakt iedereen erge dingen mee en zien we achteraf pas waar we nou mee bezig zijn. En grijpen wij of wordt er pas ingegrepen als het te laat is. Meestal maar gelukkig gaat het ook vaak goed alleen hoor je dat nooit. Heel triest eigenlijk dat de wereld zon maatschappijt is geworden dat het slechte nieuws intressanter is dan het goede nieuws :confused: Bij een auto ongeluk hoor je niet hoeveel overlevende er zijn nee hoeveel doden er zijn heel triest eigenlijk :confused:

Ik hoop dat jou verhaal anderen in een soort gelijke situatie kan motiveren om te stoppen en kan helpen. Want niemand verdient het om zo te leven.

Respect echt waar.
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is echt werkelijkwaar het mooiste verhaal wat ik ooit heb gelezen, het is zoooo treurig , maar het feit dat het echt gebeurd is is gewoon ongeloofelijk. Ik ben van mening dat je je levensverhaal zou moeten verfilmen, in memory voor joshua , maar ook om iedereen voor de gevaren te waarschuwen. En ook omdat het gewoon een steengoede film zou zijn.

Echt ontzettend hardverscheurend verhaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."