"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual
Na een lading XTC met 7 vrienden zag ik de wolken als ene soort puzzel, ze waren 4 kant en van piepschuim. er waren niet zovel wolken en het was volle maan, us de wolke waren best fel ondanks dat het midden in de nacht was!
ik keek naar die wolken en zag ze door elkaar heen schuiven. en langzaam zag ik achter die wolken de matrix verschijnen, (die groene tekentjes) ik liep zwaar spacend onder de tunnel door naar mijn andere vrienden en ik keek in de lucht, en de wolken waren vierkant. vierkant met een uitgesneden binnenkant, kewet niet precies hoe ik dat zeg. en er waren in de verte een hele bundel van. en ik zag van achter die wolken een vliegend piraten schip op me af komen, steeds maar weer, hij verdween en kwam weer opnieuw.
We wouden naar huis. maar ik was met de fiets, en was me sleutel kwijt... dat was het verrotste moment!. er lag veel hooi in die tunnel (waarom weet ik ook niet) en veel kauwgom. en als een hooi strookje zo op een kaugompje lag, leek het in mijn ogen mijn sleutel! dus een paar keer dacht ik, gevondeee. maar helaas. daarnaast zag ik op dat zoekend moment ook fredjes en muizen, ze bleven stilstaan o de grond, maar ik wou ze oppakken, op eens liepen ze leeg. ze waren zon tijgermatje in een huis, je weet wel.
Ik ging verder me sleutels zoeken, we liepen een fietspad af die we hadden gelopen. met witte strepen op dat fietspad, het leek net alsof al die witte strepen eekhoorns waren die er hetzelfde uitzagen zelfde pozitie hadden en steeds allemaal precies tegelijk met me mee hopte. maar goed, me sleutel had ik niet gevonden. mijn broer was er ook, die droeg me fiets op zijn schouders naar de andere kant van de stad. ik liep al een stuk verderop.het was wat donkerder, want er waren lantaarnpalen die uit waren.maar die lantaarn koppen awren heel groot, en ik zag steeds een helikopter zo groot als die lantaarn kop vliegen om die lantaarn kop heen, (inmiddels was het al zover dat je een heeeel klein beetje licht kon zien aan de lucht) ik zag helemaal in de lucht in de verte duizenden vliegende beesten op me af komen, ik draaide me om, en ik zou toch zweren dat ik er een paar op me jas voelde tikken! ik draaide me om, en ik zag me vrienden + me broer aankomen lopen. het was een klein eindje weg. dus ik zag me broer met een pompwagen lopen met 2 lege pallets erop. ik riep hee, wat moet je nou met die pallets. tot ze zo dichtbij waren dat ik werkelijk zag wat het was. 3 droogkloten en 1 met een fiets op zijn nek. we liepen verder naar huis, en ik zag bij een school om 6 uur in dde ochtend een bus met lichten aan en de achterkleppen open met 3 gasten luidruchtig pratenalsof het dag was! dat was best angstig want ik had het gevoel dat ze agresief waren en dat ze op ons af kwamen.
verder kan ik me nie veel herinnere van de lange wandeltocht naar huis, maar aan het eind kan ik me wel herinnere dat het veel lichter was, we waren in de straat. en ik zag de wolken als gigantische zwanen. heel scherp gebeeld ook. dat was echt het mooiste wat ik ooit heb gezien op dat moment dan:P maar de volgende dag zag ik nog een beetje dinos in de lucht gekke shit,
Dat was mijn verhaal, beetje lappen tekst maar het is het lezen waard!"
In: Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual
1-1-2024