Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
p
pjennyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een indrukwekkend verhaal.
Respect dat je dit hier zo neerzet. Erg knap van je. En helemaal super dat je gestopt bent.
Ik wens je alle geluk toe.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit smack voor mij tenzij ik het zonder te bedoelen via een xtc (hero) pil neem
M
MaudiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wow! Heftig!

Kippevel!
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.

Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.

Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )

Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.

Toch respect !
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mooi en vooral heftig verhaal... Iig blij dat het nu goed gaat :)
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#6
troebadoer zei:
Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.

Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.

Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )

Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.

Toch respect !
Klik om te vergroten...
ben jij wel eens suicidaal geweest?
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#7
helaas wel
S
ShrinkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed dat je er vanaf bent
Echt goed geschreven

Respect :)
D
DanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij de meeste lange verhalen sla ik hele stukken over, alleen dit verhaal vond ik zo aangrijpend dat ik ben blijven lezen :rolleyes: !
Dit soort verhalen horen meer thuis in films, ongelofelijk dat je al zoveel hebt meegemaakt joh :openmouth:
Good Luck!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
troebadoer zei:
Als ik het goed gelezen heb dan had de TS slaande ruzie met zijn moeder de avond waarop ze zelf moord pleegde? Ze was depresief door de scheiding dat lees ik ook, maar heb nog nooit ergens gezien dat een moeder door een scheiding zelfmoord pleede. Het is misschien hard maar het feit dat haar zoon flink aan de dope zat, en in haar ogen niet meer van haar hield is waarschijnlijk voor haar de druppel geweest.

Begrijpen doe ik het niet, want ik lees dat TS nog broers / zussen had, dus dat vind ik dan wel wazig van die moeder.

Ik denk ook dat veel mensen hier een reactie typen om de TS gerust te stellen zodat hij niet terug aan de dope gaat, zodst hij kan lezen dat het niet zijn schuld was ( was het in mijn ogen ook niet 100 %, maar het heeft wel sterk meegespeeld aangezien iemand zelfmoord pleegt op een moment van extreme zwakte )

Ik veroordeel je niet, want ik kan zien dat je uiteindelijk heel sterk geweest bent om uit die zooi te komen, ben het alleen niet met de meerderheid eens hier.

Toch respect !
Klik om te vergroten...

Als iemand zelfmoord pleegt is het nooit iemand of iets zijn schuld, behalve van diegene zelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en zijn eigen leven, en bij zelfmoord, ook over zijn eigen dood. Ongeacht de situatie/mensen om hem heen.

:openmouth:
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#11
TechNora zei:
Als iemand zelfmoord pleegt is het nooit iemand of iets zijn schuld, behalve van diegene zelf. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf, en zijn eigen leven, en bij zelfmoord, ook over zijn eigen dood. Ongeacht de situatie/mensen om hem heen.

:openmouth:
Klik om te vergroten...

Aight :wave:

Goed geschreven, het is bijna fictie..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Helaas is zelfmoord een van de dingen die precies op je geweten weet in te werken..
Ik denk dat ik mezelf ook schuldig zou voelen.
f
forslureLid
01-01-2024, 00:00
#13
pfff kerel echt respect

ik had zelf ook mijn verslavinggen

maar ik heb optijd ingegrepen(gelukkig)

echt respect kerel, ik als een man die nooit jankt moest nu echt een traantje wegvinken.
o
orgasmatronLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net het script van een hollywood film compleet met happy end.
Wat een ZEIKVERHAAL!!!en dan die comments...
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
jaloers ofzo?

:wave:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#16
zoveel tegenslagen gehad en toch trug op het goede pad gekome,
chapeau !
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#17
daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken.
jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien.
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon uitgeven dat boek!
ik denk dat het veel mensen zou kunnen helpen.

mooi intrigerend verhaal overigens :hearteyes:

ps. Deze film zou ik zeker willen zien!
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#19
een boek schrijf je niet zomaar!
ik raad je aan om het uit te geven.dit is niet zo maar een verhaal,dit is echt.
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
labradoor zei:
daar draait het om in het leven.ook al moet je zo"n omweg maken.
jullie zullen me wel gek vinden maar als ik geen drugs had gebruikt had ik ook niet zoon spannend leven geleid.ik kijk niet met spijt terug.ik heb gelukkig nooit in de goot gelegen ben wel diep geweest maar daarentegen ook op de top.bij de allerrijksten.wat je uitstraald en geeft krijg je terug.wie goed doet goed ontmoet.ik zou het zo weer overdoen.als ik in dezelfde situatie zou opgroeien.
Klik om te vergroten...
Geef je er echt een shit om dat je bij de allerrijksten gezeten hebt? Voel je je als Tony nu? Hero spuiten in een mansion met verwarmd buitenzwembad en tennisbaan is even dom en slecht als "under the bridge" met 2 kartonnen dozen en een deken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."