Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Angramar Temenos zei: Spirit Quest zei: Angramar Temenos zei: Ik draai m'n blunts vaak met 60% wiet, 10% hasj, 15% damiana en 15% passiebloem. Probeer het eens! Klik om te vergroten... Die klinkt inderdaad interessant, vooral de passiebloem is wel een leuke toevoeging Klik om te vergroten... Heet een Splonko/splongo. Hier tenminste wel. Splongodraaien zei: Splonko draaien 1) Pak een enorme bluntwrap (cherry is mijn favoriet), smeer hem eventueel in met hasjolie. Niet te dik; je hasjolie moet een beetje kunnen intrekken, en dat duurt eventjes. Begin niet alvast te verkruimelen, dan krijg je droge wiet. Je kunt aan de buitenkant de boel lichtjes insmeren met patsjoelieolie; NIET veel, anders brandt je splonko niet. 2) Neem wat (ietsjes meer dan 1 gram) fijn verkruimelde wiet (Silver haze of Amnesia zijn goede soorten, wel duur) Je kunt eventueel een klein beetje vanilie toevoegen (geen vaniliesuiker, dat stinkt als het verbrandt). 3) Neem het tipje, en doop het eventjes in cognac. Laat het eventjes drogen.Het moet goed droog en bruikbaar zijn. Rol het nu in een spiraaltje (dus niet een buisje) om zoveel mogelijk rook in contact met het tipje te laten komen. 4) Pak nu een stukje goede hasj (denk ~15euro/gram), en verkruimel het zo fijn mogelijk. Voeg eventueel een klein beetje hasjolie toe. Je krijgt dan of een fijne kruimel, of een soort papje door de olie. 5) Neem wat (10-20%) passiebloem, en mix het met je wietje. Voeg eventueel een beetje (10-15%) Damiana toe. Je kunt beide kopen bij de smartshop; ze geven een hele lekkere smaak en versterken je high. 6) strooi nu een laagje van je wiet/passiebloem/damianamix. De helft ongeveer. Doe nu je hasj(papje) eroverheen (vooral in het midden), en daarna weer je wietmix. Draai de joint dicht met je cognactipje. 7) Pak nu je lekkere blunt, steek hem aan en haal binnen. Goddelijk! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... OMFG k zit hier met waterige tanden klinkt goed, bedankt AT!!"
"word bij pluggen de substantie niet opgenomen door de endeldarm en niet door de darmen?"
"ik heb een zeer hoogstaand respect voor uw literatuur vaardigheden, u beschrijft enorm mooi de basale emoties die bij elke post die u maakt o zo aanwezig zijn. u bent zeker zeer belangrijk voor een forum als dit"
"was het nog gelukt ? weet wel dat het echt spelen met uw leven is"
"Melksje zei: TheGhost zei: Ayahuasca, geloof me Ayahuasca dat zal je redden, je zei misschien ooit ik heb nu een wonder ofzo nodig (klinkt lekker film dramatisch). maar echt dat kan heel veel voor je doen. ghost Klik om te vergroten... kan je dat even vertalen voor me, ik weet niet wat dat betekent. ondertussen even updaten: ik heb al maandenhalf niet meer gebased (mijn grootste geluk was/is dat ik niet meer aan goeie kwaliteit coke geraak) het gaat al veel beter met me. ben enorm verminderd, ik krijg veel steun van iedereen rond me (of het nu gemeend is of niet.. het helpt!) ik kan jammergenoeg nog niet zeggen dat ik volledig gestopt ben, maar ik doe echt mn best. tfeit is dat ik er een zwakte voor heb en soms niet kan weerstaan. en ik zal zelfs meer zeggen: ik denk dat ik de beste keuze heb gemaakt met heel veel te verminderen in plaats van te stoppen. en de reden waarom ik dat denk is: als je achter zo een lange tijd stopt/even niet meer pakt (al is het maar 2 dagen) word je toch wat depresief. en ik kan dat bevestigen hoor! man o man, wat suckt het dan! ik wil wel in therapie gaan hoor maar ik wil geen anti-depresiva of kalmeringspillen. tlaatste wat ik nodig heb is nog een verslaving! en nog 1 iets: DANK aan de site en iedereen die me probeerde te helpen, ik heb veel had aan jullie!! al was het maar andere topics lezen en uit andere hun problemen leren. ik ben er nog niet van af maar ben er wel veel beter aan toe!! greetz from belgium, Melksje Klik om te vergroten... Ayahuasca is een shamanistisch brouwsel, die bij mensen heel buite gewone dingen kan doen, het opent blokkades en helpt persoonlijke problemen zoals een verslaving te verwerken, is kan u dit zeker aanraden, ik heb het meer dan een maand geleden gedaan en ik voel mij nu nog steeds anders. ik denk dat Ayahuasca u veel goed zou doen"
"Ellesdee zei: haha leuk veel succes nog met je aparte vraag Klik om te vergroten... gedist :P srry moest ik gewoon zeggen"
"underworld zei: big bud northern light ftw Klik om te vergroten... wel lekker, helaas niet zo potent"
"dan zou ik een electrische koffie grinder gebruiken"
"het was niet overdreven het was zomer vakantie en ik kocht de duurste wiet die er was in een kwaliteit shop. ik haalde het per dag ipv veel in 1 keer, dus was ik gewoon duur uit, komt erop neer 6 a 7 gram per dag met dagen dat het 8 kon zijn. het was een soort van iets met maten, iemand net een huis, toevallig zomervakantie, nja dan maar met ze alle behoorlijk roken kan makkelijk het was trouwes 1100 , typfaut 6 keer 7 keer 10 euro per gram keer 2.5 weken is ? 1050 dus dat kan delete em maar was gistere baked en vroeg me af of anderen ook wel eens dure tijden hebben."
"ik ben geinterreseerd in de resultaten van dit draadje omdat ik (nog) niet veel combi's weet.... mijn favo is halve gram hash, halve gram (of meer af en toe) van hele thc rijke wiet. (zonder tabak uiteraard) ghost"