Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het was ook een dagje sip zijn. Er is vast wel een leuke opleiding ergens anders of iets dergelijks. Opnieuw solliciteren kan pas over een jaar weer"
"Ik lees al die negativiteit rond een functie in de krijgsmacht, maar het hoofdzakelijke doel is bescherming en protectie voor de medemens, en tijdens deze opleiding word je discipline geleerd wat veel mensen niet hebben, lichamelijk is het ook goed voor je, je bent actief bezig, geen duf kantoorbaantje van 9 tot 5. Het is ook de spanning en actie wat me aanspreekt. Maar na de rede die ze me hebben gegeven om me af te keuren, heb ik wel zo iets van laat nu maar zitten, ik zoek wel verder naar een andere opleiding waar ze mij respecteren voor de keuzes die ik heb gemaakt, goed of slecht. Niet vanwege drugs.................."
"metlafreack schreef: Maar wat zou er gebeurd zijn als hitler ook niet was gestopt geweest? ik denk dat er dan wel nog wat meer doden zouden geweest zijn. Als Hitler geen leger had (omdat we toch al op de utopische toer zijn) dan kon ik m in mn eentje nog wel aan. Klik om te vergroten... Ik weet niet zeker of je hitler alleen aankon, hij kreeg namelijk wel een dagelijkse dosis amfetamine"
"Als ze nou al die miljarden euro's gingen investeren in belangrijkere wereldkwesties zoals aids, malaria, hongersnood, millieuvervuiling en al dat soort zaken, in plaats van nieuwste geavanceerde gevechtsvliegtuigen en wapens te ontwikkelen. Dan komen we sowieso een stuk verder in de wereld. Maar ze zijn er voor de bescherming van ons land, stel we hebben geen krijgsmacht dan zouden we geen - Landmacht - Luchtmacht - Marine - Marechaussee Dat betekent dat het voor het drugsverkeer, groen licht krijgt om overal te dealen en gaan waar ze maar staan, leuk voor de DF-ers maar niet voor de maatschappij. Illegale mensen die ongestoord nederland binnenkomen en nog veel meer zaken om op te noemen"
"BIER EN JOINT, JOINT EN BIER"
"Hij zegt zelf dat ie sos na mdma niet lekker vind......."
"Nicotine - 30 minuten geleden N20 - 2 uur geleden Cafeïne - 10 uur geleden Alcohol - 1 dag geleden Amfetamine - 1 dag geleden LSD - 1 dag geleden XTC - 7 dagen geleden THC - 10 dagen geleden Paddo's - 3 maanden geleden"
"Persoonlijk vind ik het altijd heel leuk om als drugsliefhebber filmpjes over drugs te bekijken, waarschijnlijk kennen we allemaal dit bekende programma al, maar als je op de link klikt kan je verschillende drugsfilmpjes bekijken. Welke vind jij het leukst? Veel kijkplezier http://spuitenenslikken.bnn.nl/forum.php/page/spuiten_en_slikken_clips"
"Goede docu die Black Tar Heroin: The Dark End of the Street Bij spuiten en slikken moet je die afterparty kijken, die gast spaced em dood"
"Dag mensen, gister had ik een keuring voor de landmacht als onderofficier infantrie, Op de kazerne in amsterdam aangekomen zat ik met een grote groep sollicitanten in de kantine te wachten op onze eerste keuring, de vragenlijst. na de vragenlijst was de geneeskundige keuring, bloeddruk, hartslag, longen, gewicht, lengte, vetpercentage werd gemeten hier. dat zat ook helemaal top bij mij. Daarna was de fysieke keuring hier kwam ik ook bovengemiddeld uit (het word verdeeld in klusters hoe goed je bent, kluster 1 2 3 4 en 4+, ik zat in 4+ dat is het kluster voor korps en hogere zwaardere functies binnen de krijgsmacht) toen kwam de oogtest , hoortest en de..... plastest, ik was al bang voor deze test dat ze eventuel drugs vonden erin. Ik blowde meestal 2 a 3 keer per week en sommige weekenden aan de harddrugs. ik had 2 weken van voren niet geblowd en 1week van tevoren geen harddrugs gebruikt. Gelukkig was er niets in me bloed gevonden, zo'n opgelucht gevoel na stress had ik nog nooit gehad. Daarna kwam de psychologische keuring, de spiegoloog vroeg veel over me verleden en ook over me drugsgebruik. Ik zei wel eerlijk tegen hem dat ik wel eens blowde, ik maakte het niet zo erg en zei tegen hem dat ik maar 1 keer per week blowde en dat me laatste keer een maand geleden was. over andere drugs zei ik dat ik het nooit had gebruikt had. Toen het afgelopen was had ik er volle vertrouwen in dat ik aangenomen zou worden. Maar toen kwam het slechte bericht, me wereld stortte volledig in elkaar, de psycholoog zei "je wilt vast weten waarom je niet bent aangenomen." Ik zei "Ja natuurlijk." "Je blowde wel eens en een maand geleden is nog een recente gebeurtenis, en als leidinggevende moet je het goede voorbeeld geven." Ik stond toen met een mond vol tanden en wist bij god niet wat ik moest zeggen en met opkomende waterlanders die ik van me zelf wel moest tegenhouden was ik weggelopen. Toen ik in de trein terug zat dacht ik erover en vond dit een zeer onterechte afwijziging omdat al me andere keuringen onwijs goed waren en ik bovengemiddeld overal uitkwam en vanwege dit keurt hij mij af. -Hoeveel mensen in het leger zitten aan de drugs -Als ik had gelogen was ik gewoon geaccepteerd, maar ik sprak de waarheid want ze zeiden op het begin van eerlijkheid loont, DUS NIET! -Als je een avondje lam bent is dat erger dan dat je een avondje blowt, dat is bewezen. En al die militairen die drinken zich altijd helemaal kapot in het weekend. Vinden jullie dit een onterechte beslissing van de psycholoog? Graag meningen...."