Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties is mischien een beetje vaag ben met gebruik gestopt en ben gaan dealen ging heel goed was ook trots dat ik dat volhield daarna in jal gekomen en daarna gestopt nbu nettjes leven en geen gekke dingen meer"
"cropp zei: paddosofty zei: en omdat ik bolletjes maakte met me handen mischien daardoor. Klik om te vergroten... okee, SMERIG! zoals yeti al zei, doe gewoon handschoenen aan! Klik om te vergroten... smerig?? wat lul jij nou je rook het toch ook op dus wat is er smerig aan??"
"Ik denk dat je gewoon te weinig had ik gebruikte vaak xtc was altijd heerlijk tot ik op mistrieland een half pilletje kreeg en er niet meer was toen ben ik gaan kotsen en voelde me kut terwijl als ik er 3 hele neem ik me heerlijk voel. als je het weer doe neem minimaal 1 hele dan ga je lekker en niet bang zijn. geniet er van"
"hoi rara ik heb er zelf ook erg last van al sins 5 me maar ik rook nog wel wiet en dat helpt me om te slapen maar sóchtens erg moe dat wel je moet ff volhouden"
"het is waar ik ben nu al 2 jaar clean van de hero en nu 4 weken van de methadon, ik voel me geweldig het is echt zo'n heerlijk gevoel dat als je wakker word, je je gewoon goed voel ik hoef niet snel me meet te nemen sóchtens omdat ik anders zwetent wakker word om 12 uur omdat het weer is uitgewerkt, ik kan nu op vakantie zonder problemen ik voel me sterk en ben zo trots ik voel me inderdaad dat als ik dat kan overwinnen ik alles kan overwinnen het geeft me echt een geweldig gevoel,"
"hallo, ik ben nu sins 5 mei clean en ik begin me steeds mee af te vragen of me lichaam van binnen niet verpest is. ik ga zeker 4 keer naar de wc op een dag en niet als normaal maar lijkt wel of me darmen verot zijn ik heb daarom elke keer kramp in mijn buik en moet dan weer naar de wc. ook heb ik de hele dag zo'n gevoel alsof me organen slapen heel vervelend ik gaap de hele dag en pas als ik sávonds thuis ben voel ik dan eindelijk wakker en dan kan ik niet slapen maar aangezien ik om 8 uur moet beginnen met werken is dat heel lastig hebben julli tips?"
"bedankt voor je reactie r@r@ heb jij ook zo'n last van je benen? ik werk bij een verzekering en zit de hele dag achter de computer en het stoort me zo dat gevoel is er een truukje voor mischien om dat kwijt te raken veel bewegen ofzo? maar verder gaat het goed heb absoluut geen trek in drugs behalve me jointje ben er erg blij mee vind het van jouw ook erg goed volhouden he groetjes"
"hoi labradoor, ik ben juist door die slechte ervaringen door gezet kon er niet meer mee leven elke keer afkicken en weer beginnen met alle problemen van dien. ben nu echt heel erg blij met me keus en voel me ondanks de pijntjes hier en daar wel 1000x beter als toen ik nog gebruikte. het trek hebben in de drugs en het niet kunnen vinden van me bruin vind ik nog zwaarder als het afkicken. hoop dat je er goed mee kan leven en als je toch nog eens gaat stoppen sucses waar een wil is is een weg."
"hoi rara okeey ik ga het zeker uitproberen. als het bij mij ook help zou dat geweldig zijn. ik denk erover om toch eens naar de huisarts te gaan ik voel me gewoon heel goed maar lichamelijk voel ik me vreemd steeds een stekendepijn ergens in me maag buik nieren ???? ergens in die richtiging. ook last van een rare buik maar dat is me bekend ik ben toch bang dat die troep me lichaam heeft aangetast. ik drink ook heeel veel heb de hele dag vooral sávonds de behoefte om te drinken drink dan gewoon 2 pakken van 2 liter ijsthee op en dat elke avond mischien geeft dat me ook wel de pijn in me maag of nieren weet niet goed waar de pijn zit. ik laat het jullie weten groetjes paddosofty"
"hoi r@ ja vind het ook echt grappig en herken heel veel in jouw verhalen leuk. ja ik blow nog wel en het stoort me eigenlijk dat ik overal van af kan blijven behalve van die wiet, maarja dat komt wel ik slaap er lekker op daarom hou ik het aan tot dat het vervelende gevoel weg is."