Hoi,
Ben tijdje weggeweest van dit forum.. daarom heb ik tijdje niet gereplied dus..
Iemand wou weten hoe het contact nu loopt met mijn vrienden van toen..
Ik heb eigenlijk nog contact met 2 anderen, beiden zijn ook helemaal gestopt. We hebben na heel die periode een jaar geen contact gehad.. Ik denk langs de ene kant onbewust, langs de andere kant bewust omdat we allemaal beseften dat we elkaar nog veel te gemakkelijk zouden meetrekken terug in de dieperik.. Die 2 mensen Sara en Gert zijn nu een koppel en denken al stiekem aan kindjes (hoop peter te mogen worden). Dus dat zit best wel ok
De vrienden die me hebben gesteund tijdens het afkicken en die niet verslaafd waren zijn nu nog altijd mijn beste maatjes.. Ik denk dat die vriendschap nu nog moeilijk te breken valt.. alhoewel als ik ooit nog 1 keer heroine aanraak.. dan is die vriendschap over (logisch denk ik).
Ben nog altijd aan het proberen dit allemaal op te schrijven maar met grote pauze's in.. soms is het ontzettend zwaar om er over te schrijven. Er zit ook geen druk op van buitenaf.. dus ik kan men eigen tempo daarin bepalen.
Ik weet niet of ik het ooit helemaal krijg neergeschreven.. en als het me lukt twijfel ik nog harder of ik het ooit zal uitbrengen. Als ik het uitbreng komt het zoiezo onder een alias want zeg nou zelf.. Zou jij een psycholoog willen aannemen die een tienerhoertje is geweest?
Ik ben echt ontzettend blij dat sommigen hier iets aan hebben gehad.. het is nooit bedoeld als een manifest tegen drugs (who am I to judge?) maar meer om mensen even een opkikker te geven om ze door de zware momenten door te helpen.. Zoals iemand hier al zei 'Als 1 iemand zijn heroine weggooid of gewoon nadenkt over zijn keuze na het lezen van mijn verhaal.. dan zou dat al genoeg zijn voor mij'
Nogmaals bedankt voor de fijne reactie's op mijn post