Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"the game - gentleman's affair zot nummer!"
"cropp zei: adhd- en blowen doet wonderen, zelfs voor mijn spanningsboog, die nuchter echt niet groot is. hoe dat zit met autisme weet ik niet Klik om te vergroten... same here. werkt echt prachtig tegen mijn nogal vlug agressieve kant stoned kan ik alles verdragen.. nuchter bijna niets, dus met adhd moet da wel lukken. autisme zou ik niet aanraden"
"Zazuu. zei: gewoon je telefoon wekker zetten en dan je ringtone als geluidje. eerst werd ik wakkers met een kutgevoel van die wekker nu denk ik, oh shit de telefoon, zoeken, opnemen en dan blijkt het de wekker te zijn en ga ik wakker worden Klik om te vergroten... hier kan je toch niet iedere dag intrappen"
"vaporizer zei: LSDmathXtc zei: hallo, het beste wat je kunt doen is met je broer praten over zijn verslaving. geef hem nooit schuld of verwijten. maar praat er met hem over. misschien zijn hier nog wel leden van het drugsforum die vroeger aan het bruin (heroine) gezeten hebben. mss kan je die personen contacteren voor meer info of tips. veel sterkte en succes. mvg Math Klik om te vergroten... kun je heroine in een basepijp of waterpijp roken? en wat zijn daar de ins&outs van? Klik om te vergroten... dit vind ik nou erg.. wat vragen beginnen stellen over heroine in een topic over heroineverslaving binnenin het huisgebeuren.."
"hoi ik snap je perfect! doe ook aan bodybuilding.. ik leef er ook voor wat jij nu moet doen in mijn ogen: prioriteiten stellen.. als je een westrijdbb'er bent, moet je ervoor gaan en proberen te focussen op je training, groei etc.. mss dat het daarmee lukt gegroet, T"
"ik heb ook nooit een kater.. ben ik wel blij om!"
"1 ste keer datk amnesia gesmoked heb oh man! vier uur lachkick was het gevolg. best experience EVER!"
"Zeer aangrijpend verhaal... echt waar man, respect voor je!"