Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPositief verhaal kan hier wel eens tussen

Positief verhaal kan hier wel eens tussen

178 antwoorden
81 weergaven
18-5-2026
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#1
volgens mij begrijp je me niet.
helemaal fout hoe jij het ziet.
mijn verhaaltje heeft niets met geld te maken.
met de top bedoel ik de dingen waar ik voor ging.
en nog steeds ga.
en geld is wel het laatste waar het om gaat
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

Frisko zei:
damn man respect!!
zeer aangrijpend verhaal...
zat echt met kippenvel te lezen soms.

toch een happy end en dat maakt alles goed!!
zeer mooi aangrijpend verhaal en boeit tot de laatste letter.
normaal gesproken lees ikniet van die lange teksten maar deze is chapeau :grin: :wave: :wave: :wave: :wave:

mzzl :wave:
Klik om te vergroten...
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#3
terugkrijgen?weer materie
mooie herrinneringen,vrienden die geen dope gebruiken en niets van je nodig hebben,niets iets doen om iets terug te krijgen maar om te ervaren wat het leven nou voor mij betekent.
het gaat er niet om wat iemand heb maar hoe iemand is.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lange en aangrijpende tekst..
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woa, ik lees deze deel van de forums vooral voor de vreemde verhalen, maar die van jouw is echt heel erg aangrijpend. Je hebt echt een heel erg zware periode doorstaan en je hebt er uiteindelijk toch het beste van gemaakt, erg veel respect daarvoor, dat zou menig mens niet lukken, dunkt me.

Bedankt voor dit verhaal, uitstekend leesvoer en erg interresant.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel, heel, heel erg veel respect voor jou!
Had dit bericht al vaker gelezen, maar blijft me aangrijpen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Winehouse zei:
Heel,
Klik om te vergroten...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik doe mijn best zei:
Winehouse zei:
Heel, heel, heel erg veel respect voor jou!
Had dit bericht al vaker gelezen, maar blijft me aangrijpen.
Klik om te vergroten...
als jij dit zo leest,ben je zeker blij dat je zelf geen bruin gebruikt,..toch,..maar wat jij doet,scheelt echt niet veel om ook een-dopie-te zijn,alleen niet-natuurlijk niet-bruin,..
Klik om te vergroten...
Iets met pot en ketel maar hoe ging dat spreekwoord ook al weer?

Ik doe mijn best weet je.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#10
lie
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Klik om te vergroten...
Nou zie jij mijn sarcasme niet. :(
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
KoxBox zei:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet?
Klik om te vergroten...
Nou zie jij mijn sarcasme niet. :(
Klik om te vergroten...
O jawel, maar jij had dat niet door. :grin:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik doe mijn best zei:
lieve drientje,..ik doe mijn best,..
Klik om te vergroten...

Beste "ik doe mijn best",

Nu ga ik toch eens een reactie op jouw houding geven (daar is een forum toch ook voor? :wink: ).

Je schrijft aan Drientje "ik doe mijn best". Maar is dat wel echt zo?
Ik denk dat je gewoon doet wat je op dit moment/ in deze fase van je leven WILT doen.

Je gebruikt nog, dus je wilt niet écht stoppen.

Ik snap heus wat je bedoelt (ik en zóveel anderen hebben precies hetzelfde gevoeld), maar wat ik bedoel is: in deze fase denk je (lees: heb je jezelf wijs gemaakt c.q. "eigen gemaakt" dat dit "je best" is.

Maar je kan best clean worden (en misschien ook wel blijven).

Misschien moet je beginnen met stoppen te DENKEN dat je je best doet, want als dit "jouw best" is, ondermijn je zélf elke evt. kans op clean kunnen worden of zelfs maar blijven.

Dat is een mooi excuus om nooit clean te hoeven worden, want hé: je doet je best al, dus meer zit er niet in.

Jammer dat jezelf zo ondermijnt...

Wat dacht je van de username (beetje dubbelzinnige naam :grin: ): "ik zorg voor mezelf"?

Lieve groet,
R@ :)
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#14
lieve ra,.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het gaat helemaal niet om je nickname maar om je lullige houding tegenover andere members. Je trekt conclusies (over een of ander zodiak feest in een ander topic en dat ik met mijn zogenaamde vriendjes pillen bij jou kwam vragen (What the fuck) en nu val je winehouse aan) en daar ben ik niet van gediend. Daar mag ik best wat van zeggen.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#16
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Het gaat helemaal niet om je nickname maar om je lullige houding tegenover andere members. Je trekt conclusies (over een of ander zodiak feest in een ander topic en dat ik met mijn zogenaamde vriendjes pillen bij jou kwam vragen (What the fuck) en nu val je winehouse aan) en daar ben ik niet van gediend. Daar mag ik best wat van zeggen.
Klik om te vergroten...
oh,dat meisje-winehouse-kan prima voor zichzelf opkomen hoor!!!,maarja aangezien jij behoorlijk links bent georienteerd.Denk jij dat jouw visie en wereld het wel is,..over 10-jaar ben je getrouwd,heb je kinderen.Is niks mis mee hoor.Alleen jij vind je zelf zo-n wereldverbeteraar,..en trouwens,dat van zodiac,dat was niet aan jouw gericht,dat was mijn fout idd,was voor iemand anders.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#18
je hebt heel veel shit veroorzaakt, maar je laat nu zien dat je een goed mens bent.
daarom sta je nu weer gelijk :grin:

goed dat je je verhaal zo opschrijft man echt een krachtig verhaal
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
ik doe mijn best zei:
Drientje zei:
Het gaat helemaal niet om je nickname maar om je lullige houding tegenover andere members. Je trekt conclusies (over een of ander zodiak feest in een ander topic en dat ik met mijn zogenaamde vriendjes pillen bij jou kwam vragen (What the fuck) en nu val je winehouse aan) en daar ben ik niet van gediend. Daar mag ik best wat van zeggen.
Klik om te vergroten...
oh,dat meisje-winehouse-kan prima voor zichzelf opkomen hoor!!!,maarja aangezien jij behoorlijk links bent georienteerd.Denk jij dat jouw visie en wereld het wel is,..over 10-jaar ben je getrouwd,heb je kinderen.Is niks mis mee hoor.Alleen jij vind je zelf zo-n wereldverbeteraar,..en trouwens,dat van zodiac,dat was niet aan jouw gericht,dat was mijn fout idd,was voor iemand anders.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hij doet toch zo z'n best. :grin:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#20
.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."