ik doe mijn best zei:
lieve drientje,..ik doe mijn best,..
Beste "ik doe mijn best",
Nu ga ik toch eens een reactie op jouw houding geven (daar is een forum toch ook voor?
![:wink:]()
).
Je schrijft aan Drientje "ik doe mijn best". Maar is dat wel echt zo?
Ik denk dat je gewoon doet wat je op dit moment/ in deze fase van je leven WILT doen.
Je gebruikt nog, dus je wilt niet écht stoppen.
Ik snap heus wat je bedoelt (ik en zóveel anderen hebben precies hetzelfde gevoeld), maar wat ik bedoel is: in deze fase denk je (lees: heb je jezelf wijs gemaakt c.q. "eigen gemaakt" dat dit "je best" is.
Maar je kan best clean worden (en misschien ook wel blijven).
Misschien moet je beginnen met stoppen te DENKEN dat je je best doet, want als dit "jouw best" is, ondermijn je zélf elke evt. kans op clean kunnen worden of zelfs maar blijven.
Dat is een mooi excuus om nooit clean te hoeven worden, want hé: je doet je best al, dus meer zit er niet in.
Jammer dat jezelf zo ondermijnt...
Wat dacht je van de username (beetje dubbelzinnige naam
![:grin:]()
): "ik zorg voor mezelf"?
Lieve groet,
R@
![:)]()