Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
k
kroko123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
alles op Arc of Goa :mrgreen:
-
-DANGEROUSLY

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zou wel eens op het liedje This is sick - Marc benjamin flink wille knalle :P
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#3
eerste keer stond ik op sensation black :grin: , showtek was net begonnen ^^ . zalig man :grin: alles geven
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kroko123 zei:
alles op Arc of Goa :mrgreen:
Klik om te vergroten...

goeie keus!! :hearteyes: :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
El_V zei:
http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k

die?
Klik om te vergroten...

Fokking hell! dat klinkt echt heel gruwelijk! maar is dat schranz? nee toch... Hardstyle ofzeau... iemand?
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
I'll fly with you, Gigi Agoustino , nog steeds als ik dat nummer hoor, ben ik bijna weer in de zelfde staat.
Klik om te vergroten...

:wave: Agreed! die plaat doet veel met een pilleke op :grin:
h
housetabletLid
01-01-2024, 00:00
#7
El_V zei:
housetablet zei:
Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was :cry:
T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet!
Klik om te vergroten...

http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k

die?
Klik om te vergroten...

Whaha jahaaah!!! dit is ie. Zo'n vet nummer héé!! :hearteyes: :hearteyes:
bedankt :wave:
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
het eerste nummer dat ik hoorde was van K3 op de radio :grin:
het was in een snooker cafe bij me op de hoek.
ik had 2 witte klavertjes genomen.
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#9
-spaceman- zei:
El_V zei:
http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k

die?
Klik om te vergroten...

Fokking hell! dat klinkt echt heel gruwelijk! maar is dat schranz? nee toch... Hardstyle ofzeau... iemand?
Klik om te vergroten...

ja is schranz, alleen wat traag
s
sabe007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Punkbandjes in de Baroeg, geen idee meer welke, maar het was geweldig (duh)
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#12
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
D
DreamcatcherLid
01-01-2024, 00:00
#13
DJ tiesto - Silence

Als ik m nu weer hoor krijg ik flashbacks :smoke:
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ksta nu super strak, en kluister nu naar drum and base : Grooverider - Nitrous

Men allereerste nummmer was van een rockband :confused: Weettik niet meer precies. Kweet nog wel dak m hard tripte op die clip :P vage dingen man :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Phillipe Rochard - Survivors of Hardstyle(Zany's ruff mix) zoiezo al mijn favo nummer dus kwam goed uit :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha, vet topic !

De eerste keer dat ik X had genomen, werd ik net 5 minuten nadat ik het had gepakt gebeld dat ik naar huis MOEST komen, dus ik dat maar gedaan en wist echt niet wat ik moest verwachten...

Ik was toen 13 en moest gewoon op tijd thuis zijn, maar ik herinner me nog dat ik zat te zappen, en toen kwam ik langs TMF en liet ik de zender even staan, nog half in afwachting op het effect dus ik deed mijn ogen even dicht en begon opeens ultiem te spacen... Toen ik mijn ogen open deed stond er een nummer op wat ik als dnb fan normaal verschrikkelijk vond, iets van Sophie Ellis Bextor, ben de naam van t nummer zelf even vergeten, maar dat vond ik toen opeens ook geweldig, en zelfs toen, onder invloed vond ik dat vet vreemd omdat ik het normaal zoon kutnummer vond... Sinds dien altijd een vet nummer blijven vinden, laatste tijd echter niet meer gehoord...
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm ub40..heerlijk! relaxt..doen we nu nog steeds..als we naar feestjes gaan..(hardstyle of hardcore) neem ik altijd me cd mee..voor op de trg weg!
N
NimphLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ooooh dat was magisch!

Feist - My moon my man (Boys Noize rmx) :hearteyes:
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#19
deze 3 waren mijn 1ste nummers..het was gewoon op en top wegzeven op de beat:grin:

1.DJ Smokie - My House
2.Dj Smokie - Sadness To The Madness
en nja nog een 3de...Dj Stone -Waterproof (Jump Mix)

Jump:P Nu luister ik namelijk wel trance:)

Wat mij opvalt is dat wanneer ik naar muziek luister op mijn mp3,vaker een ander nummer opzet..en dat is wel jmmr want dan ben ik op 1.2.3 door al mijn nummers heen geluistert:(:P Een nummer duurt ook veel langer..duurt ie 3minuten..lijkt het wel een nummer van 6minuten :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
El_V zei:
sabe007 zei:
wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
Klik om te vergroten...

xtc=mdma
Klik om te vergroten...

xtc = combi van speed & mdma :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."