#1
alles op Arc of Goa 


El_V zei:http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k
die?
loadrunner zei:I'll fly with you, Gigi Agoustino , nog steeds als ik dat nummer hoor, ben ik bijna weer in de zelfde staat.
Agreed! die plaat doet veel met een pilleke op El_V zei:housetablet zei:Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was![]()
T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet!
http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k
die?

-spaceman- zei:El_V zei:http://www.youtube.com/watch?v=hh2dQ0Id_9k
die?
Fokking hell! dat klinkt echt heel gruwelijk! maar is dat schranz? nee toch... Hardstyle ofzeau... iemand?
sabe007 zei:wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?


El_V zei:sabe007 zei:wat ik me afvraag zit iedereen op de peppillen of mdma pillen ?
xtc=mdma
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."