#1
the prophet - dominator
zal ik nooit vergeten, haha
zal ik nooit vergeten, haha
El_V zei:chemical brothers - hold tight london (http://www.youtube.com/watch?v=ft7dJMH3OM0)
die is dan wel erg mooi ja!! man man.. ik wou dat ik me altijd zo kon voelen als toen ik de eerste keer xtc gebruikte en dat nummer hoorde!
Mr. LoverLover zei:El_V zei:chemical brothers - hold tight london (http://www.youtube.com/watch?v=ft7dJMH3OM0)
die is dan wel erg mooi ja!! man man.. ik wou dat ik me altijd zo kon voelen als toen ik de eerste keer xtc gebruikte en dat nummer hoorde!
WOW....die kende ik nog niet...maar heb 'em nu gedl.
super!


Nick de Neger zei:Het eerste nummer wat ik hoorde op XTC was.... een hele goeie vraag!
Ik kan me nog wel vaag de playlist herrinneren die ik toen had en dat was met: The prodigy, The azoic, Roni Size en voor de rest nog een heleboel losse nummers die ik goed vond![]()

housetablet zei:Ik heb geen idee meer welk nummer ze draaide tijdens mijn 1ste keer, k was te druk met andere dingen (zoals tegen iedereen vertellen hou vet t was :P). Maar het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb toen ik er lekker in zat was op Q-base 2007. Ik heb helaas niet meer kunnen achterhalen welk nummer het was![]()
T was iig in de schranz bunker en had zo'n mario/snes melodie! Pffff...... als k er nu weer aan terug denk GEWELDIG! Wat was dat nummer vet!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."